αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔικαίωση της Coca Cola για τα μπουκάλια με τον Παρθενώνα

Δικαίωση της Coca Cola για τα μπουκάλια με τον Παρθενώνα

Η υπόθεση είχε συζητηθεί πριν μερικούς μήνες: Η Coca Cola είχε κυκλοφορήσει συλλεκτικά μπουκάλια πάνω στα οποία εικονίζονταν ο Παρθενώνας. Κάτι που είχε προκαλέσει την αντίδραση των των Λουξ, Βίκος και Έψα, που προσέφυγαν στο θεσμικό όργανο, δηλαδή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας .

Φαίνεται όμως ότι η Coca Cola Hellas ενήργησε καθόλα νόμιμα. Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση που έβγαλε τώρα το Υπουργείο Πολιτισμού.

Η επίμαχη υπουργική απόφαση που προκάλεσε τη σύγχυση είναι καταργητέα και ανακαλείται.

Στο ίδιο πλαίσιο, διαβεβαιώνεται πως η εν λόγω ενέργεια της εταιρείας υλοποιήθηκε με απόλυτη τήρηση της νομιμότητας και σύμφωνα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, χωρίς να υπάρχει οποιοδήποτε ζήτημα παράτυπης χρήσης.

Μετά από την εξέλιξη αυτή, η Coca Cola Hellas έβγαλε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού για τη χρήση αναπαραστάσεων αρχαίων μνημείων και τη συλλεκτική φιάλη της Coca-Cola για την πόλη της Αθήνας, μετά από την επίσημη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους σχετικά με το θέμα, βάζει τέλος στις κατηγορίες περί παρανομίας της Coca-Cola. Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η επίμαχη υπουργική απόφαση που προκάλεσε τη σύγχυση είναι καταργητέα και ανακαλείται.

Γίνεται πλέον φανερό ότι από την πρώτη στιγμή, κάθε ενέργεια της εταιρείας υλοποιήθηκε με απόλυτη τήρηση της νομιμότητας και σύμφωνα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, χωρίς να υπάρχει οποιοδήποτε ζήτημα παράτυπης χρήσης.

Σύμφωνα με τη σχετική γνωμοδότηση, σημειώνεται πως η Υπουργική Απόφαση που προβλέπει τη διαδικασία αδειοδότησης εκ μέρους του ΥΠΠΟΑ για «αναπαραστάσεις μνημείων» είναι εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης του άρθρου 46, παρ. 4 του Ν. 3028/2002 και δεν δύναται το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού να επιβάλλει τέλη σε βάρος της εταιρείας για την χρήση της αναπαράστασης του αρχαίου μνημείου, με βάση την Υπουργική Απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα από τη δημιουργία συλλεκτικών μπουκαλιών, μόνος στόχος της Coca-Cola ήταν και παραμένει η περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας ως κυρίαρχου τουριστικού προορισμού.

Αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της Ελλάδας και μένοντας πιστή στις αξίες που πρεσβεύει όλα αυτά τα χρόνια, η Coca-Cola συνεχίζει να αξιοποιεί τη δυναμική της για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες της και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − 9 =