αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΔημιουργείται δίκτυο κοινόχρηστων πατινιών και ποδηλάτων σε 43 δήμους Αττικής και Θεσσαλονίκης

Δημιουργείται δίκτυο κοινόχρηστων πατινιών και ποδηλάτων σε 43 δήμους Αττικής και Θεσσαλονίκης

Mε κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα, ή και πατίνια, θα μπορεί να γίνεται η μετακίνηση των πολιτών σε 37 δήμους της Αττικής και έξι δήμους της Θεσσαλονίκης. Όπως μεταδίδει η Καθημερινή, τα ποδήλατα θα φορτίζονται σε συγκεκριμένους σταθμούς που θα καθοριστούν σε κάθε δήμο, ωστόσο στόχος πολλών δημάρχων είναι ένα ποδήλατο ιδιοκτησίας ενός δήμου να μπορεί να περάσει και να παρκάρει και στους όμορους δήμους, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα.

Το πρόγραμμα της εγκατάστασης συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων σε συνδυασμό με τη δημιουργία σταθμών στάθμευσης και φόρτισης θα χρηματοδοτηθεί μέσω ΕΣΠΑ και το συνολικό κόστος του φθάνει στα 16,6 εκατομμύρια ευρώ. Ενδεικτικά έχει εγκριθεί η δαπάνη στην Αττική για τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Αγίας Παρασκευής, Αγίου Δημητρίου, Αιγάλεω, Αλίμου, Αμαρουσίου, Βριλησσίων, Γαλατσίου, Βύρωνα, Γλυφάδας, Ζωγράφου, Ιλίου, Καλλιθέας, Μεταμορφώσεως, Περιστερίου, Χαλανδρίου, Κορυδαλλού, Περάματος, Δάφνης, Κηφισιάς, Παπάγου-Χολαργού, Φιλοθέης-Ψυχικού κ.ά. Στη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα αναμένεται να τοποθετηθούν στους Δήμους Καλαμαριάς, Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Κορδελιού-Ευόσμου, Νέαπολης-Συκεών, Παύλου Μελά και Πυλαίας-Χορτιάτη. Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη ενός κοινόχρηστου δικτύου σε επίπεδο μητροπολιτικών κέντρων των δήμων που σε συνδυασμό με άλλες εφαρμογές και παρεμβάσεις θα βοηθήσει στη βελτίωση των μετακινήσεων εντός της πόλης.

Οπως προβλέπεται, οι πολίτες θα μπορούν να προμηθευτούν μια κάρτα για την πρόσβαση στο σύστημα χρήσης των κοινόχρηστων ποδηλάτων, η οποία θα λειτουργεί για την ταυτοποίηση του χρήστη, ώστε να μπορεί να εντοπιστεί ο τελευταίος στον οποίο έχει χρεωθεί κάθε ποδήλατο, σε περίπτωση που αυτό χαθεί ή εγκαταλειφθεί. Παράλληλα, μέσω εφαρμογής στο κινητό κάθε χρήστης θα μπορεί να δει εάν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα στον σταθμό φόρτισης στον οποίο κατευθύνεται αλλά και το πόση μπαταρία έχουν, ώστε να υπολογίσει αν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Η χρήση του συστήματος και των ποδηλάτων προβλέπεται να παρέχεται χωρίς χρέωση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five + two =