αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔεν γίνεται να φτιάξεις ένα brand που θα είναι «για όλους». Οπότε σταμάτα να προσπαθείς να τους ευχαριστήσεις όλους

Δεν γίνεται να φτιάξεις ένα brand που θα είναι «για όλους». Οπότε σταμάτα να προσπαθείς να τους ευχαριστήσεις όλους

Υπάρχει ένας κανόνας στην επιχειρηματικότητα και στο μάρκετινγκ. Ο οποίος έχει ειπωθεί από πολλούς διάσημους επιχειρηματίες, coaches και μέντορες: You can’t be everything for everybody. Είναι μάλλον αλήθεια. Δεν μπορείς να φτιάξεις ένα brand «για όλους». Απλά δεν γίνεται. Δεν μπορείς να ευχαριστήσεις όλους τους ανθρώπους, όλη την ώρα.

Όπως εξηγεί το Entrepreneur.com, οι επιχειρηματίες συχνά πέφτουν στην παγίδα. Θέλουν μα μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες τους. Έτσι αποφεύγουν να λένε «όχι» στο οτιδήποτε Λένε «ναι» σε όλα. Θέλουν να δώσουν τα πάντα σε όλους.

Έτσι προσπαθούν να προσφέρουν μια ευρύτατη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων. Θεωρούν ότι θα φτάσουν πιο κοντά στο να προσφέρουν «τα πάντα σε όλους». Και θα έχουν περισσότερες επιλογές ανοιχτές.

Όταν προσπαθούμε να είμαστε τα «πάντα για όλους», διατρέχουμε τον κίνδυνο να μην είμαστε τελικά τίποτα για κανέναν.

Αν βαδίσεις σε αυτό τον δρόμο, είναι πιθανό το brand σου να ξεφύγει από την αρχική υπόσχεση που είχε δώσει στο κοινό. Σε μια προσπάθεια να γίνει πιο… ανοιχτό. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να γίνουμε τόσο ασαφείς ώστε κανείς δεν θα ξέρει τι προσφέρουμε, και οι δυνητικοί πελάτες μας θα στραφούν σε άλλες, πιο συγκεκριμένες επιλογές.

Αντί για την λογική «τα πάντα για όλους», είναι μάλλον καλύτερο να κάνεις το αντίστροφο. Να δεις τα δυνατά σου σημεία, αυτά στα οποία υπερέχεις από τους ανταγωνιστές, και να εμβαθύνεις εκεί. Επέλεξε να είσαι ο καλύτερος σε 1 ή 2 πράγματα, αντί να είσαι «μέτριος» σε 10 πράγματα. Κάνε τα δυνατά σου σημεία, τον πυρήνα της επιχείρηση σου.

Στην συνέχεια, προσπάθησε να «συνδέσεις» τα δυνατά σου σημεία, με πελάτες που τα έχουν ανάγκη και τους αρέσουν. Είναι αυτή η βάση πελατών στην οποία πρέπει κυρίως να βασιστείς. Μη ξεχνάς: Μόλις δημιουργήσεις την βάση πελατών που θες, μην ξεχνάς και καινοτομείς και να εξελίσσεσαι συνεχώς. Έτσι θα καταφέρεις να έχεις μια επιτυχία διαρκείας. Ενώ παράλληλα θα έχεις και την δική σου «ταυτότητα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 15 =