αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔέκα tips για να φτάσει το μήνυμα σου σε ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν από εσένα: Εξηγεί ένας γκουρού του μάρκετινγκ

Δέκα tips για να φτάσει το μήνυμα σου σε ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν από εσένα: Εξηγεί ένας γκουρού του μάρκετινγκ

O Philip Kotler θεωρείται παγκοσμίως ως ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ, χάρη στο μοντέλο των 4P: Product, Place, Price και Promotion. Τώρα μας λέει τι να προσθέσουμε σε αυτό το μοντέλο για να έχουμε επιτυχία στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας δούμε τις συμβουλές του, έτσι όπως τις παραθέτει το αμερικανικό Entrepreneur.com.

1. Εξατομικεύστε το μήνυμα σας. Το ιδανικό μάρκετινγκ είναι όταν στέλνεις μήνυμα στο σωστό άτομο την κατάλληλη στιγμή και στο σωστό μέρος.

2. Μην εμπιστεύεστε τις παραδοσιακές μεθόδους. Με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η διαφήμισή σας θα φτάσει σε εκατομμύρια ανθρώπους, αλλά δεν θα γνωρίζετε με βεβαιότητα εάν κάποιος από αυτούς πρόκειται να αγοράσει πραγματικά από εσάς.

3. Social ακρόαση. Το Facebook δεν πρόκειται να σας πει πώς μοιάζει ένας άνθρωπος, αλλά θα σου δείξει ότι κάποιος ενδιαφέρεται. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε το σωστό μήνυμα.

4. Ξεκαθαρίστε τη στρατηγική επικοινωνίας σας. Οι ψηφιακές πλατφόρμες σάς βοηθούν να τμηματοποιείτε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να φτάνει σε όσους θέλουν να το ακούσουν. Μην ενοχλείτε τους άλλους.

5. Προσδιορίστε και μιλήστε με τον ιδανικό πελάτη σας. Είναι ο καταναλωτής που θέλει οι διαφημίσεις σας να αποτελούν καθημερινό μέρος της ζωής του.

https://assets.entrepreneur.com/content/3x2/2000/20191111233346-phillip-kotler.jpeg?auto=webp&quality=95&crop=16:9&width=675
O Philip Kotler

6. Κάντε τους πελάτες σας ambassadors σας. Ικανοποιήστε την εμπειρία αγορών με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να είναι τόσο ευχαριστημένος με το προϊόν/ υπηρεσία σας που να λέει σε άλλους για εσάς.

7. Οι υπάλληλοί σας είναι οι influencers σας. Οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι θα δυσφημίσουν το brand σας και θα συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες σας.

8. Δώσε το προϊόν σου με έναν ασυνήθιστο τρόπο. Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία αγορών σας είναι διαφορετική και δώστε στον χρήστη μια εμπειρία που θα θυμάται με ευχαρίστηση.

9. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες. Απλά πράγματα όπως το να προσφέρετε… καραμέλες στο κατάστημά σας, κάνουν τον πελάτη να νιώθει ξεχωριστός.

10. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσφορά σας. Να θυμάστε ότι δεν προσφέρετε μόνο μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, αλλά μια εμπειρία που πρέπει να μείνει αξέχαστη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θέλεις να φαίνεσαι πιο χαρισματικός; Τότε πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου 1 απλή ερώτηση, σύμφωνα με τους ερευνητές

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × one =