αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΔέκα skills που πρέπει να έχεις, πριν αποστείλεις το βιογραφικό σου για μια νέα δουλειά

Δέκα skills που πρέπει να έχεις, πριν αποστείλεις το βιογραφικό σου για μια νέα δουλειά

Αναζητείς την επόμενη επαγγελματική σου ευκαιρία. Ανανεώνεις το βιογραφικό σου, κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές, και φτάνεις στην κατηγορία «skills». Μισό λεπτό εδώ. Ποια είναι τα skills που πραγματικά έχεις και μπορούν να σε βοηθήσουν στην επαγγελματική σου διαδρομή;

Πέρα από την προϋπηρεσία και τα πτυχία, οι συγκεκριμένες δεξιότητες είναι αυτές που μπορούν να σου δώσουν το προβάδισμα για να πάρεις μια νέα θέση εργασίας. Ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, όπου η μάζα των ανέργων είναι μεγάλη, χρειάζεσαι κάποια «εργαλεία» για να ξεχωρίσεις. Το γνωστό career site Glassdoor, παραθέτει 10 συγκεκριμένα skills που πρέπει να έχεις, πριν εκδηλώσεις το ενδιαφέρον σου για μια θέση. Και φυσικά πρέπει να τα βάλεις στο βιογραφικό σου αρκετά από αυτά.

1- Πρέπει να είσαι καλός στη δημόσια ομιλία

2- HTML coding (χρήσιμο κυρίως για digital θέσεις)

3- Διαπραγμάτευση

4- PowerPoint

5- Αυτοπεποίθηση

6- Microsoft Excel

7- Καλή διαχείριση των tasks

8- Μείωση του άγχους

9- Καλή χειραψία
(Ναι, με την κατάλληλη δύναμη, εστίαση στα μάτια του άλλου και χαμόγελο)

10- Brainstorming

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − eight =