αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓρηγόρης Μικρογεύματα: Μείωση πωλήσεων 85% στην αρχή του Lockdown. Δύσκολη η επόμενη ημέρα, ενώ επιστρέφει η κανονικότητα

Γρηγόρης Μικρογεύματα: Μείωση πωλήσεων 85% στην αρχή του Lockdown. Δύσκολη η επόμενη ημέρα, ενώ επιστρέφει η κανονικότητα

Στην επανάκτηση του μεριδίου αγοράς που έχασε μέσα στην υγειονομική κρίση και την καραντίνα στοχεύει η αλυσίδα Γρηγόρης Μικρογεύματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Β. Γεωργάτο (φωτο). Η αλυσίδα αν και παρέμεινε σε λειτουργία ολόκληρο το προηγούμενο διάστημα, εν τούτοις υπέστη μείωση πωλήσεων δεδομένης της απουσίας καταναλωτών.

Όπως ανάφερε ο κ. Γεωργάτος στο πλαίσιο του webinar της Endeavor Greece με θέμα «Η ηγεσία σε καιρούς κρίσης», υπήρχαν σοβαρές επιφυλάξεις για τον η εταιρία έπραττε το σωστό παραμένοντας σε λειτουργία. «Ήμασταν αναγκασμένοι να προσαρμοζόμαστε διαρκώς στην πραγματικότητα η οποία ήταν πριν από εμάς», είπε. «Είχαμε σοβαρούς ενδοιασμούς αν η στρατηγική που ακολουθούμε είναι η ορθή. Αυτή είναι η πιο δύσκολη φάση που πρέπει να πείσεις τους πάντες για την επιλογή να μείνεις ανοικτός, τη στιγμή που και εσύ ο ίδιος αμφιβάλλεις, αν είναι κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση».

Πέραν των προβληματισμών και των πιθανών επιπτώσεων, ο κ. Γεωργάτος ανάφερε ότι κατά το πρώτο στάδιο του lockdown, η μείωση πωλήσεων άγγιξε το 85%, ωστόσο, στα τέλη Απριλίου πια το δίκτυο των καταστημάτων Γρηγόρης Μικρογεύματα παρουσίασε τζίρο της τάξη του 40% (έναντι της προ μέτρων περιόδου), ανακτώντας έτσι μέρος του χαμένου εδάφους.

Κατά τον ίδιο στην παρούσα φάση, έμφαση δίνεται στο delivery και take away, ενώ μένει πλέον να φανεί πως θα εξελιχθεί η ζήτηση, αφού σταδιακά ολοένα και περισσότερος κόσμος επιστρέφει στην εργασία και σε μια μορφή κανονικότητας. Ωστόσο, παραδέχθηκε πως η επόμενη μέρα είναι δύσκολη και πως ο αγώνας δίνεται ώστε οι επιχειρήσεις να προχωρήσουν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.

«Είναι πολύ σημαντική η στρατηγική που θα ακολουθηθεί από το κράτος. Πρέπει να επιδοτηθεί η εργασία για να περιορίσουμε τις ζημιές». Πρόσθεσε δε πως ως επιχειρηματίας καλείται να κάνει κάτι – απολύσεις και περικοπές- στάση που είναι αντίθετη από αυτή που τον κάνει επιχειρηματία.

Σημειώνεται ότι η Γρηγόρης Μικρογεύματα διατηρεί δίκτυο 350 σημείων σε Ελλάδα, Ρουμανία, Γερμανία και Κύπρο που παρέμειναν ανοικτά, κατά τη διάρκεια των lockdown στις παραπάνω αγορές.

Πηγή: euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =