αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓνωστό κατάστημα του Skroutz «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες στους πελάτες

Γνωστό κατάστημα του Skroutz «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες στους πελάτες

Μία ακόμα απάτη μέσω eshop φαίνεται πως έκανε την εμφάνιση της, βάζοντας σε μεγάλη ταλαιπωρία πολλούς πελάτες. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής, πρόκειται για κατάστημα πώλησης προϊόντων τεχνολογίας με έδρα το Καρπενήσι. Τα προβλήματα ξεκίνησαν περίπου στα μέσα Φεβρουαρίου, με το κατάστημα να ενημερώνει τους πελάτες ότι οι παραδόσεις των προϊόντων θα καθυστερήσουν αρχικά μία εβδομάδα από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, με την εβδομάδα να γίνεται στη συνέχεια μήνας.

Αν και το site του καταστήματος εξακολουθεί να λειτουργεί, δεν εμφανίζεται σχεδόν κανένα προϊόν προς πώληση. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν απαντά, ενώ στην ιστοσελίδα υπάρχει το εξής μήνυμα: «Ζητούμε συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες σας και την όποια ταλαιπωρία σας έχει δημιουργηθεί. Εργαζόμαστε εντατικά για την επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας».

Η Καθημερινή επιχείρησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χωρίς να λάβει καμία απάντηση. Σύμφωνα με μαρτυρίες καταναλωτών και σχετικές φωτογραφίες που υπάρχουν στο Διαδίκτυο, το φυσικό κατάστημα παραμένει κλειστό με μία πινακίδα που γράφει «Κλειστό λόγω απογραφής», ενώ φέρεται να αναζητείται ο ιδιοκτήτης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιεύσει και ισολογισμό στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται το 2022 σε 6,43 εκατ. ευρώ.

Τα ποσά που έχει πληρώσει ο κάθε πελάτης είναι αρκετές εκατοντάδες ευρώ, διότι πρόκειται κυρίως για παραγγελίες κινητών τηλεφώνων, ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Το εν λόγω κατάστημα είχε συνεργασία και με το marketplace του Skroutz, ενώ εμφανιζόταν και στην πλατφόρμα αναζήτησης τιμών Best Price.gr. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε αρμόδια πηγή του Skroutz στην «Καθημερινή», το εν λόγω κατάστημα βρισκόταν υπό έλεγχο από την πλατφόρμα τουλάχιστον το τελευταίο εξάμηνο, καθώς παρουσίαζε πολύ χαμηλό αριθμό παραγγελιών. Οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες που έγιναν μέσω του Skroutz Marketplace ήταν πέντε και αυτές ικανοποιήθηκαν από άλλους συνεργάτες της πλατφόρμας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 5 =