αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓια ποιους λόγους μπορεί ένα email να μην φτάσει στον προορισμό του

Για ποιους λόγους μπορεί ένα email να μην φτάσει στον προορισμό του

Ένα από τα συχνότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση που διατηρεί μεγάλες λίστες με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών και συνεργατών, είναι ότι συχνά δεν μπορεί να διασφαλίσει το κατά πόσο τα μηνύματα που τους στέλνει φτάνουν τελικά στον προορισμό τους.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένα e-mail ίσως δεν καταλήξει ποτέ εκεί που πρέπει: Οι μη έγκυρες διευθύνσεις στη λίστα επαφών του αποστολέα είναι ο βασικότερος παράγοντας, όπως επίσης τα υπερευαίσθητα φίλτρα anti-spam, αλλά και τεχνικά προβλήματα στην πλευρά του παραλήπτη. Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορεί να συμβάλουν στο φαινόμενο του “bouncing”, δηλαδή της αποτυχίας παράδοσης ενός μηνύματος.

Φυσικά, αυτό το πρόβλημα ισοδυναμεί με χαμένες ώρες εργασίας και οικονομικές απώλειες. Ειδικά εφόσον μια επιχείρηση βασίζεται στην επικοινωνία μέσω e-mail, είναι απαραίτητο να φρεσκάρει διαρκώς τις λίστες των επαφών που διατηρεί, αφαιρώντας όσες δεν είναι έγκυρες. Όμως, όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει με το… χέρι, ειδικά στην περίπτωση που οι λίστες αριθμούν χιλιάδες διευθύνσεις, όπως συμβαίνει συχνά.

Ακόμα και το πρόβλημα των “επιθετικών” φίλτρων anti-spam όμως σχετίζεται με τα παραπάνω. Για παράδειγμα, αν συνεχίσετε να στέλνετε e-mail, ειδικά εφόσον το κάνετε μαζικά, σε τέτοιες μη έγκυρες διευθύνσεις, είναι πολύ πιθανότερο κάποιος αλγόριθμος να σας χαρακτηρίσει ως spammer, με αποτέλεσμα στο μέλλον ακόμα περισσότερα από τα μηνύματά που προέρχονται από domains της εταιρείας σας να χάνονται στο… δρόμο. Όπως αναφέρει το Pc Magazine, τουλάχιστον το 73% των επιχειρήσεων παγκοσμίως αναφέρει ότι αντιμετωπίζει τέτοιου τύπου προβλήματα, ενώ έχει παρατηρηθεί ότι σχεδόν το 20% των e-mail προώθησης προϊόντων δεν φτάνουν ποτέ στη θυρίδα για την οποία προορίζονταν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 − three =