αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓια να γίνεις καλός ηγέτης, δεν πρέπει να εστιάζεις στις απαντήσεις. Εδώ είναι μερικές ερωτήσεις που κάνουν τη διαφορά

Για να γίνεις καλός ηγέτης, δεν πρέπει να εστιάζεις στις απαντήσεις. Εδώ είναι μερικές ερωτήσεις που κάνουν τη διαφορά

Οι ηγέτες σήμερα πρέπει να επανεξετάσουν μια παραμελημένη δεξιότητα: Nα κάνουν ερωτήσεις. Συχνά οι ηγέτες υποθέτουν ότι οι άνθρωποι αναζητούν απαντήσεις. «Πιστεύετε ότι έχετε τις απαντήσεις σε όλες τις σημαντικές ερωτήσεις; Αυτό υποδηλώνει ότι είτε είστε ανίδεοι – δεν έχετε ιδέα πόσο γρήγορα αλλάζει ο κόσμος – είτε ότι λέτε ψέματα. Και στις δύο περιπτώσεις, δεν θα βρείτε την εμπιστοσύνη που αναζητούσατε» σημειώνεται σε άρθρο του Harvard Business Review.

Αντίθετα, οι ηγέτες θα πρέπει να κάνουν καλές και εμπνευσμένες ερωτήσεις, να λένε ότι δεν έχουν τις απαντήσεις και να ζητούν τη βοήθεια άλλων για να τις βρουν.

Αλλά έτσι, μήπως φαίνεται ότι… δεν ξέρεις τι κάνεις; Το αντίθετο. Η έρευνα έχει δείξει ότι η έκφραση ευαλωτότητας και το να ζητάτε βοήθεια είναι ένα ισχυρό μήνυμα στους άλλους ότι εμπιστεύεστε και είναι πιο πιθανό να σας εμπιστευτουν σε αντάλλαγμα. Στην πραγματικότητα, εάν μπορείτε να μάθετε να κάνετε ερωτήσεις, μπορεί να σας βοηθήσει να ‘συνδεθείτε’ με άλλους. Η κοινή σκέψη μπορεί να σας βάλει στον δρόμο προς την επίλυση δυσεπίλυτων προβλημάτων και να πυροδοτήσει την καινοτόμο σκέψη.

Τι ερωτήσεις μπορείς να κάνεις; Εδώ είναι μερικές, όπως τις παραθέτει το HBR.

Ποια είναι η game-changing ευκαιρία που θα μπορούσε να δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερη αξία από ό,τι έχουμε προσφέρει στο παρελθόν;

Ποιες είναι οι αναδυόμενες ανεκπλήρωτες ανάγκες των πελατών μας που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση για μια εντελώς νέα μπίζνα;

Πώς θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε τους πόρους τρίτων για να αντιμετωπίσουμε ένα ευρύτερο φάσμα αναγκών των πελατών μας;

Πώς μπορούμε να περάσουμε από τυποποιημένα προϊόντα και τις υπηρεσίες μαζικής αγοράς, στην εξατομίκευση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε πελάτη;

Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε δίκτυα προμήθειας που θα είναι πιο ευέλικτα όσον αφορά την ανταπόκριση σε απρόβλεπτες διακοπές στην παραγωγή;

Η εστίαση των ερωτήσεων σας σε αυτού του είδους τις νέες και μεγάλες ευκαιρίες αντί στις υπάρχουσες δραστηριότητες του Οργανισμού μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να παρακάμψετε τον φόβο σας ότι η ερώτηση θα θεωρηθεί ως ένδειξη αδυναμίας, καθώς σε τέτοιου είδους ερωτήματα είναι πιο πιθανό να μην έχεις τις απαντήσεις.

Αυτές οι ευρύτερες ερωτήσεις δείχνουν επίσης ότι έχετε μια αίσθηση φιλοδοξίας, ότι θέλετε να πάτε τον Οργανισμό ένα βήμα πιο πέρα ​​από αυτό που είναι σήμερα. Και μπορείτε να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας παρέχοντας στοιχεία για τις μακροπρόθεσμες τάσεις που διέπουν την ερώτησή σας – για παράδειγμα, αναδυόμενες τεχνολογίες που είναι πιθανό να προσφέρουν νέες ευκαιρίες ή δημογραφικές αλλαγές που θα δημιουργήσουν σημαντικές ανεκπλήρωτες ανάγκες στους πελάτες σας.

Αυτές οι ερωτήσεις ωθούν επίσης την συνεργασία. Για να τις αξιοποιήσετε στο έπακρο, μην ρωτάτε σε κλειστές συναντήσεις ηγεσίας. Αντίθετα, μεταδώστε τα ερωτήματα σε ολόκληρο τον Οργανισμό σας ή ακόμη και πέρα ​​από αυτόν. Για να πάρεις ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

Για παράδειγμα, πάρτε το παράδειγμα της Domino’s Pizza. Πριν από περίπου 10 χρόνια, η Domino’s άκουγε από πελάτες ότι δεν τους άρεσε η πίτσα της εταιρίας. Πολλοί Οργανισμοί μπορεί να προσπάθησαν να …αποκρύψουν αυτές τις πληροφορίες ή να εργαστούν στο backstage για να διορθώσουν το πρόβλημα. Η Domino’s Pizza έκανε κάτι διαφορετικό. Δημοσιοποίησε τα σχόλια που λάμβανε και ζήτησε προτάσεις για το πώς θα μπορούσε να βελτιώσει την ποιότητα των πιτσών της. Αυτή η ανοιχτή ερώτηση δημιούργησε μια… χιονοστιβάδα προτάσεων που αποδείχθηκαν πολύ χρήσιμες για να βελτιώσει η αλυσίδα το προιόν της.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 4 =