αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓια να έχεις περισσότερες προτάσεις μέσω Linkedin, πρέπει να προσέξεις 1 πράγμα (ακόμα κι αν ήδη δουλεύει κάπου)

Για να έχεις περισσότερες προτάσεις μέσω Linkedin, πρέπει να προσέξεις 1 πράγμα (ακόμα κι αν ήδη δουλεύει κάπου)

Σίγουρα θέλεις να πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο σενάριο: Να δεις ένα μήνυμα στο inbox σου στο Linkedin, και να διαπιστώσεις ότι είναι ο εργοδότης των ονείρων σου. Το μήνυμα του ξεκάθαρο: «Θα ήθελα να συζητήσουμε μια ενδεχόμενη συνεργασία μας». Αυτή ήταν και μια από τις βασικές ιδέες πίσω από το Linkedin, από τότε που ξεκίνησε. Να έχουν την δυνατότητα οι HR Managers και εργοδότες, να εντοπίζουν τα ταλέντα που θέλουν. Ακόμα κι αν αυτά εργάζονται ήδη κάπου αλλού. Ακόμα κι αν αυτοί οι υποψήφιοι δεν ψάχνουν ενεργά για μια νέα θέση εργασίας.

Τι πρέπει να κάνεις όμως, για να γίνεις τόσο… δημοφιλής στο Linkedin και να δέχεσαι πολλές κρούσεις για δουλειά; Παίζει κομβικό ρόλο, τι έχεις βάλει στο headline του προφίλ σου. Όταν οι HR Managers κάνουν αναζήτηση στο Linkedin για να βρουν ταλέντα, το κάνουν χρησιμοποιόντας λέξεις- κλειδιά.

Αυτές οι λέξεις συνήθως «συνδέονται» με τα skills, τις τεχνολογίες, και τις ειδικότητες που ψάχνουν κάθε φορά. Αν λοιπόν έχεις κάνει καλή επιλογή λέξεων, είναι πιθανό να εμφανιστείς πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης που κάνει ο εκάστοτε εργοδότης. Άρα είναι πιο πιθανό να δεχθείς περισσότερες προτάσεις.

Πως όμως μπορείς να βρεις τις σωστές λέξεις-κλειδιά; Ένας εύκολος τρόπος, είναι να ελέγξεις τι λέξεις έχουν χρησιμοποιήσει οι χρήστες που έχουν ήδη θέσεις που σε ενδιαφέρουν. Με απλά λόγια, προσπάθησε να «αντιγράψεις» κάτι από αυτούς που έχουν ήδη τις dream jobs. Αυτές που εσύ θεωρείς dream jobs.

Φυσικά, μη ξεχνάς να ανανεώνεις το προφίλ σου, ακόμα κι όταν δεν ψάχνεις για δουλειά. Κάθε εργασία είναι προσωρινή, όσο κι αν δεν θέλουμε να το πιστέψουμε. Άρα πρέπει να είσαι έτοιμος να αρπάξεις μια νέα καλή ευκαιρία, όταν αυτή παρουσιαστεί

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =