05/12/24

Γιατί πρέπει να μιλάς και για την «άλλη πλευρά» αν θες να χτίσεις ένα καλό personal brand

Στην Ελλάδα ίσως δεν «το ‘χουμε» πάρα πολύ. Βλέπουμε, δηλαδή, ανθρώπους να μιλούν για ένα θέμα ή να παραθέτουν μια προσωπική ιστορία, εστιάζοντας μόνο στην μια πλευρά των πραγμάτων. Η παρουσίαση τους μπορεί να είναι πολύ καλή, τα επιχειρήματα δυνατά, ωστόσο πάντα λείπει η «άλλη πλευρά».

Όπως εξηγεί στο inc.com ο καθηγητής του University of Illinois, Daniel O’Keefe, αν θέλεις να χτίσεις ένα καλό personal brand, πρέπει να βλέπεις και την άλλη πλευρά των πραγμάτων. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να την παραθέτεις δημοσίως στο κοινό σου. Άλλωστε, πολύ λίγες προτάσεις, ιδέες και απόψεις είναι τέλειες. Το κοινό σου το γνωρίζει αυτό. Αν θέλεις λοιπόν να γίνεις πιο πιστικός, πρέπει να εστιάσεις και εκεί. Στο ποια είναι η «άλλη άποψη».

Το κοινό σου μπορεί να έχει ήδη αμφιβολίες και ερωτήματα, πάνω σε ένα θέμα για το οποίο μιλάς. Αν καταφέρεις να «δεις» αυτές τις αμφιβολίες και να τις εξηγήσεις παραθέτοντας και την δική σου άποψη, ήδη θα έχεις κερδίσει μια «μάχη». Ενώ παράλληλα θα δείξεις ότι έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα για τα όσα γίνονται.

Μη διστάσεις να μιλήσεις δημόσια και για δικά σου λάθη ή τις αποτυχίες σου. Είναι κάτι που επίσης δεν το βλέπουμε συχνά στην Ελλάδα. Στις επιτυχίες όλοι θέλουν να βγουν μπροστά και να μιλήσουν, αντίθετα στις αποτυχίες «κρύβονται». Θεωρούν ότι το να βγουν και να μιλήσουν για μια αποτυχία θα τους φθείρει. Στην πραγματικότητα, αν καταφέρεις να περιγράψεις τι έκανες λάθος και να παραθέσεις μερικά χρήσιμα μαθήματα, μπορείς να χτίσεις ένα καλό personal brand. Και να μαζέψεις ανθρώπους που θα σε ακολουθούν, για να μαθαίνουν τις εμπειρίες που αποκομίζεις κατά την διάρκεια της διαδρομής σου.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

seventeen − thirteen =