αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί η Silicon Valley επενδύει πολλά εκατομμύρια σε startups που ασχολούνται με αθλητικά παπούτσια

Γιατί η Silicon Valley επενδύει πολλά εκατομμύρια σε startups που ασχολούνται με αθλητικά παπούτσια

Όλο και περισσότερες εταιρείες της Silicon Valley επενδύουν στη βιομηχανία αθλητικών παπουτσιών, αξίας 65 δισ. δολαρίων. Ενώ η αγορά στα ρούχα μοιάζει κορεσμένη, εκείνη των παπουτσιών ανθεί χάρη στην έντονη και σταθερή ζήτηση για συλλεκτικά και μοδάτα κομμάτια. Και επιπλέον, είναι μια αγορά που δεν την έχει ακόμη καταβροχθίσει η Amazon.

Όπως διαβάζουμε στο Insider.gr, τα τελευταία τρία χρόνια, επενδυτικές εταιρείες έχουν ενισχύει με περισσότερα από 300 εκατ. δολάρια κάπου 20 start-up εταιρείες που υπόσχονται να κάνουν τις online αγορές πιο εύκολες, αλλά και να απομονώσουν τις απομιμήσεις, που πλήττουν εδώ και πολλά χρόνια τη συγκεκριμένη βιομηχανία. Τα χρήματα που σπρώχνουν αυτά τα προϊόντα στο Facebook και το Pinterest προέρχονται από μεγάλες εταιρείες της Silicon Valley όπως η Kleiner Perkins Caufield & Byers και από διασημότητες όπως ο Μαρκ Γουόλμπεργκ και ο Γουίλ Σμιθ. Όλοι επενδύουν στα πόδια μας.

Η Rothy’s στο Σαν Φρανσίσκο πουλάει παπούτσια των 125 δολαρίων από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια νερού. Αυτοί που προτιμούν την πολυτέλεια από την οικολογία μπορούν να επιλέξουν τα σουέντ κομμάτια των 140 δολαρίων από τη Birdies. Όσοι θέλουν να φορούν αθλητικά στη δουλειά αλλά να μην ξεφεύγουν στυλιστικά προτιμούν τα μάλλινα αθλητικά της Allbirds.

Οι άνδρες, που αρχίζουν να παθιάζονται με τη μόδα όσο και οι γυναίκες, είναι ο βασικός στόχος. Οι γραβάτες μένουν κλεισμένες στις ντουλάπες χάρη στην πιο casual κουλτούρα στους χώρους εργασίας, ενώ τα smartphones έχουν αχρηστεύσει τα ρολόγια. Τα παπούτσια και οι κάλτσες είναι το τελευταίο καταφύγιο για όσους αγαπούν τα αξεσουάρ. Οι πωλήσεις των αθλητικών παπουτσιών πολυτελείας, δηλαδή εκείνων που μπορούν να φορεθούν και στο γραφείο, ανέβηκαν 17% το 2017 στις ΗΠΑ, στα 9,6 δισ. δολάρια σύμφωνα με την NPD Group.

Η GOAT (σημαίνει Greatest Of All Time), που στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης συγκέντρωσε 60 εκατ. δολάρια, είναι μια online αγορά για καινούργια και μεταχειρισμένα αθλητικά παπούτσια, κυρίως περιζήτητα κομμάτια της Nike και της Adidas. Έχει 15 εκατ. επισκέπτες το μήνα και 7 εκατ. μέλη, η μέση παραγγελία είναι 300 δολάρια και η εταιρεία κρατάει προμήθεια 12,4%.

Η Amazon επίσης πουλάει πολλά παπούτσια – 3,7 δισ. δολάρια ήταν οι περσινές της πωλήσεις – αλλά δεν ανησυχεί τον διευθύνοντα σύμβουλο της GOAT Εντι Λου και τους επενδυτές της: «Οι αγορές από την Amazon δεν έχουν ψυχή. Η επόμενη γενιά online αγοραστών δίνει σημασία στο στυλ και εκτιμά την εξειδίκευση του πωλητή», λέει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − 2 =