αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί η Nike διοργάνωσε για πρώτη φορά «48ωρο εκπτώσεων» με τιμές μειωμένες ως 40%

Γιατί η Nike διοργάνωσε για πρώτη φορά «48ωρο εκπτώσεων» με τιμές μειωμένες ως 40%

Η Nike δεν ήταν ποτέ μια εταιρεία που στηριζόταν στις εκπτώσεις για να πουλήσει. Η μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο δεν είχε κανένα λόγο να το κάνει. Όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα Nike στις ΗΠΑ επιβραδύνεται  η εταιρεία ανακοίνωσε ένα 48ωρο εκπτώσεων που φτάνουν μέχρι 40% για περισσότερα από 200 προϊόντα στην ιστοσελίδα της, συμπεριλαμβανομένης της premium σειράς Nike Jordan. Και, όπως γράφει το Bloomberg, oι χαμηλότερες τιμές διαφημίστηκαν ακόμη και μέσω… Groupon.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο αναλυτής της NPD Group Ματ Πάουελ χαρακτήρισε σε σχόλιό του στο twitter την κίνηση αυτή «άνευ προηγουμένου». Και σημείωσε ότι η βιομηχανία των αθλητικών υποδημάτων ακολουθεί τις υπόλοιπες επιχειρήσεις λιανικής που απευθύνονται σε εφήβους και χρειάζεται εκπτώσεις για να πουλήσει.

Όπως σημειώνει το Mononews.gr, οι εκπτώσεις έρχονται σε μια περίοδο που οι Aμερικανοί έφηβοι γυρίζουν την πλάτη στη Nike, στρεφόμενοι σε ανταγωνιστικές μάρκες, όπως η Adidas και η Vans, σύμφωνα με έρευνα της Piper Jaffray. Η Nike παρέμενε, ωστόσο, πρώτη στις προτιμήσεις των πιο άνετων οικονομικά εφήβων, ακόμη κι αν είχε χάσει λίγη από την απήχησή της.

Η πάλαι ποτέ παντοδύναμη βιομηχανία αθλητικών ρούχων και υποδημάτων στις ΗΠΑ παρουσιάζει μεγαλύτερη κάμψη φέτος, καθώς έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός από μη αθλητικές μάρκες που πωλούν αθλητικού τύπου προϊόντα, όπως επιτάσσουν οι νέες τάσεις στη μόδα.

Οι πωλήσεις της Nike στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 3% το τελευταίο τρίμηνο, ενώ αναμένεται να μειωθούν κι άλλο στο τρέχον τρίμηνο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − 10 =