αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί η Lidl… αρνείται να λανσάρει e-shop στην Ελλάδα

Γιατί η Lidl… αρνείται να λανσάρει e-shop στην Ελλάδα

Δεν είναι στα πλάνα των Lidl η δημιουργία κάποιου ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό σημείωσε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, μιλώντας στο Forbes.

Όπως εξήγησε: «Είµαστε έτοιµοι σε επίπεδο υποδοµών µητρικής σε προϊόντα non-food, ωστόσο έχουµε συνειδητά επιλέξει να µη «λανσάρουµε» ηλεκτρονικό κατάστηµα τη δεδοµένη χρονική στιγµή, καθώς θεωρούµε ότι τα µεγέθη στην Ελλάδα είναι ακόµη µικρά.

Η κατηγορία των online αγορών αναµένεται να είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόµενη στα FMCG, όµως το ψηφιακό κανάλι στα τρόφιµα θα γίνει κερδοφόρο µόνο όταν υπάρχουν µεγάλοι όγκοι παραγγελιών και οργανωθεί σωστά και αποδοτικά η διαδικασία της διανοµής και εξυπηρέτησης. Αξίζει να σηµειωθεί ότι πολλοί από τους first movers έχουν ήδη τις πρώτες ενδείξεις και τίθενται µεγάλα ερωτήµατα ως προς την κερδοφορία και τη βιωσιµότητα του επιχειρηµατικού µοντέλου στα τρόφιµα».

Αναφορικά με τις επενδύσεις που ετοιμάζει η εταιρία, ο ίδιος τόνισε: «Το επενδυτικό πλάνο για φέτος ανέρχεται στα 120 εκατοµµύρια ευρώ, ενώ για την επόµενη οικονοµική χρήση θα κινηθεί σε αντίστοιχα επίπεδα µε το φετινό και θα αφορά κυρίως τη δηµιουργία νέων σηµείων πώλησης, ανακαινίσεις και εκσυγχρονισµούς καταστηµάτων, αλλά και την υποδοµή πληροφοριακών συστηµάτων σε όλα τα καταστήµατα και τις αποθήκες».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − 2 =