αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓιατί η επισκεψιμότητα του Facebook έχει μειωθεί κατά 50% μέσα σε 2 χρόνια

Γιατί η επισκεψιμότητα του Facebook έχει μειωθεί κατά 50% μέσα σε 2 χρόνια

Η επισκεψιμότητα του Facebook συνεχίζει να «κατηφορίζει» και η ιστοσελίδα κινδυνεύει πλέον να χάσει τη δεύτερη θέση της ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς ιστότοπους από το YouTube, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία στατιστικών στοιχείων ιστοσελίδων και πληροφοριών της αγοράς, SimilarWeb.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το Facebook έχει πέσει από τις 8,5 δισ. επισκέψεις στις 4,7 δισ., αποκάλυψε την Τετάρτη το SimilarWeb. Στο μεταξύ, η επισκεψιμότητα του YouTube, η οποία έφτασε τις 4,5 δισ. επισκέψεις τον Ιούλιο, συνεχίζει να αυξάνεται και σύντομα αναμένεται να ξεπεράσει το Facebook. Έτσι, θα γίνει ο δεύτερος πιο δημοφιλής ιστότοπος του κόσμου, μετά τη Google. Η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών ερευνών του κόσμου κατέχει την πρώτη θέση, με 15,2 δισ. επισκέψεις τον προηγούμενο μήνα, σύμφωνα με δεδομένα του SimilarWeb.

Η πτώση της επισκεψιμότητας ίσως να ακούγεται σαν άσχημα νέα για το Facebook, το οποίο βρίσκεται σε μια δύσκολη κατάσταση με τα ζητήματα ιδιωτικότητας και την πτώση της μετοχής να συνεχίζουν να επηρεάζουν την εταιρεία. Παρ’ όλα αυτά, το SimilarWeb δηλώνει ότι ο λόγος της πτώσης του Facebook έχει να κάνει περισσότερο με την αύξηση της χρήσης της εφαρμογής του κοινωνικού δικτύου για κινητά τηλέφωνα.

Το SimilarWeb υποστηρίζει ότι πολλοί χρήστες του Facebook στρέφονται πλέον στις εφαρμογές παρά στο κλασικό πρόγραμμα περιήγησης του υπολογιστή για να επισκεφτούν το κοινωνικό δίκτυο. Επομένως, η χρήση της εφαρμογής του Facebook αυξάνεται και η ανταπόκριση του κοινού βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Στο μεταξύ, οι άλλες πλατφόρμες του Facebook, όπως το Instagram και το Messenger, συνεχίζουν να αναπτύσσονται και βοηθούν στην ενίσχυση της δημοτικότητας της εφαρμογής σε ένα ευρύτερο κοινό. Για παράδειγμα, οι χρήστες κινητών Android που επισκέπτονται το Instagram, βρίσκονται στην εφαρμογή για περίπου 56 λεπτά την ημέρα, σύμφωνα με το SimilarWeb. Την προηγούμενη χρονιά, περνούσαν 27 λεπτά στην εφαρμογή.

Όσον αφορά το μέλλον, το SimilarWeb εκτιμά ότι το Facebook δεν θα πρέπει πλέον να αξιολογείται μεμονωμένα, αλλά ως μέλος του ευρύτερου «οικοσυστήματος» του Facebook Inc. που περιλαμβάνει το Messenger και το Instagram. Η εταιρεία, σύμφωνα με το SimilarWeb, έχει επικεντρωθεί στο να επενδύσει σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του και όχι μόνο στο αρχικό κοινωνικό του δίκτυο.

Ωστόσο, το SimilarWeb προβλέπει μια ακόμη αλλαγή στην κατάταξη των μεγαλύτερων ιστοσελίδων του κόσμου. Εκτός από την κατάκτηση της δεύτερης θέσης από το YouTube, το SimilarWeb θεωρεί ότι το Amazon με τις δύο δισ. μηνιαίες επισκέψεις που συγκεντρώνει πρόκειται να λάβει την 4η θέση, παραγκωνίζοντας το Yahoo.

Πηγή: Fortune Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − eight =