αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Γιατί δεν πρέπει να φορέσεις καινούργια παπούτσια»: 4+1 απρόσμενα tips που αξίζει να σκεφτείς πριν πας σε μία job interview

«Γιατί δεν πρέπει να φορέσεις καινούργια παπούτσια»: 4+1 απρόσμενα tips που αξίζει να σκεφτείς πριν πας σε μία job interview

Υπάρχουν πολλά βήματα για να φτάσετε στη δουλειά των ονείρων σας, όπως το να ”γυαλίσετε” το βιογραφικό σας και να τελειοποιήσετε τη συνοδευτική σας επιστολή. Μόλις φτάσετε στο στάδιο της συνέντευξης, δώστε στον εαυτό σας ένα σύντομο χτύπημα στην πλάτη, αλλά μην αισθάνεστε… πολύ άνετα. Ο τρόπος με τον οποίο απευθύνεστε σε έναν εργοδότη παίζει μεγαλύτερο ρόλο από τα όσα αναφέρονται στα χαρτιά. Η εργασιακή σας εμπειρία μπορεί να δείχνει τις φιλοδοξίες και τα προσόντα σας, αλλά η live επαφή μπορεί να σε εκτοξεύσει (ή να σε καταστρέψει).

Η γλώσσα του σώματος είναι μια μορφή επικοινωνίας και αξίζει να προσέχετε το μήνυμα που στέλνετε μέσω αυτής. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης για δουλειά, θα θελήσετε να τη χρησιμοποιήσετε για να δείξετε όχι μόνο τον καλύτερο επαγγελματικό σας εαυτό, αλλά και την σας προσωπικότητα.

Εδώ είναι 4 απρόσμενα tips που πρέπει να λάβεις υπόψη.

1# H καλή πρώτη εντύπωση. Η συνέντευξή σας ξεκινά μόλις μπείτε στο κτίριο. Θα πρέπει να συμπεριφέρεστε καλά σε όλους όσους συναντάτε εκεί. Όχι μόνο κατά τη διαδικασία της συνέντευξης- δηλαδή να συμπεριφέρεστε με σεβασμό, να αποπνέετε αυτοπεποίθηση και ψυχραιμία. Όταν μπαίνετε στο κτίριο και πάτε στη ρεσεψιονίστ, τον εκτελεστικό βοηθό ή οποιονδήποτε άλλον, βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε ισχυρή οπτική επαφή και συστήνεστε με σιγουριά. Εάν αρχικά οδηγηθείτε σε μια αίθουσα αναμονής, αποφύγετε να σταθείτε… ακουμπουριασμένος πάνω από το τηλέφωνό σας. Αυτό το είδος της γλώσσας του σώματος μπορεί εύκολα να μεταφραστεί ως πλήξη. Αντίθετα, καθίστε με μία όρθια στάση όσο περιμένετε. Όταν συναντήσετε τον HR Manager, σηκωθείτε και συστήστε τον εαυτό σας με ένα ζεστό, γνήσιο χαμόγελο και μια σταθερή χειραψία.

2# Σκέψου το δύο φορές πριν φορέσεις… καινούργια παπούτσια. Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό; Η ταλαιπωρία είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να αποσπά την προσοχή, τόσο τη δική σας όσο και του manager/εργοδότη. Η αγορά ενός ωραίου ζευγαριού καινούργιων παπουτσιών ή μιας ζώνης που να ταιριάζει με το παντελόνι σας μπορεί να φαίνεται εξαιρετική ιδέα, αλλά αν η γκαρνταρόμπα σας, σας κάνει να αναστατώνεστε ή να κάνετε πολλές αλλαγές, σκεφτείτε να πάτε με μια άλλη κατάλληλη αλλά πιο safe επιλογή. Είναι σημαντικό να νιώθεις άνετα, και να έχεις όλη την προσοχή σου στραμμένη στη συνέντευξη.

3# Να ακούς και να προσπαθείς να κατανοήσεις. Είναι φυσικό να θέλετε να πείτε στον manager τα πάντα για τον εαυτό σας, τα επιτεύγματα και τις εμπειρίες που σας κάνουν τον τέλειο υποψήφιο. Αλλά μην ξεχνάτε να ακούτε με ενσυναίσθηση και να ασχολείστε με αυτό που λέει. H άλλη πλευρά θα προσπαθήσει να αξιολογήσει τις διαπροσωπικές σας δεξιότητες μαζί με την εμπειρία σας και τα άλλα επαγγελματικά προσόντα, και το πώς συμπεριφέρεστε όταν δεν μιλάτε είναι ένα σημαντικό μέρος της εντύπωσης που θα αφήσετε. Ο στόχος είναι να παραμείνετε σε εγρήγορση και να ανταποκρίνεστε. Είναι καλό να γέρνετε ελαφρώς προς τα εμπρός προς τον συνομιλητή σας. Αυτό στέλνει το μήνυμα ότι είστε ανοιχτοί, ενδιαφέρεστε και συμμετέχετε στη συζήτηση.

4# Πρόσεχε τα χέρια σου. Αφήστε την προσωπικότητά σας να λάμψει. Αυτό περιλαμβάνει το να μιλάτε χρησιμοποιώντας και τα χέρια σας εάν αυτό σας έρχεται φυσικά. Μερικοί υποψήφιοι αισθάνονται έτοιμοι για να το κάνουν, και το να πνίγουν ένα χαρακτηριστικό όπως αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε περιττές αναταραχές. Μη διστάσετε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας για να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά και γνήσια. Από την άλλη, όταν δεν μιλάτε, βάλτε τα χέρια σας σε ουδέτερη θέση και κρατήστε τα ακίνητα για να αποφύγετε να τραβήξετε άσκοπα την προσοχή πάνω τους. Το καλύτερο μέρος για να ξεκουραστούν τα χέρια σας είναι στο τραπέζι ή στο γραφείο μπροστά σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 3 =