αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί αυτός ο διάσημος CEO δεν προσλαμβάνει ανθρώπους που λένε ότι είναι έξυπνοι

Γιατί αυτός ο διάσημος CEO δεν προσλαμβάνει ανθρώπους που λένε ότι είναι έξυπνοι

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης, θέλεις να βγάλεις τον καλύτερο σου εαυτό. Να δείξεις ότι έχεις τις ικανότητες για να πάρεις την θέση. Στην περίπτωση όμως της Brands International, της μητρικής εταιρείας των Burger King, Popeyes και Tim Hortons, τα δεδομένα είναι λίγο διαφορετικά. Αφού η εξυπνάδα… δεν θα σε φέρει πιο κοντά στη θέση εργασίας.

Ναι, ο CEO της εταιρίας, Daniel Schwartz, δεν προσλαμβάνει ανθρώπους για την εξυπνάδα τους. Θέλει εργαζομένους που είναι διατεθειμένοι να διανύσουν το «έξτρα μίλι».

Για να καταλάβει το ποιος ταιριάζει με την εταιρία, ο Daniel Schwartz ρωτά πάντα αυτή την ερώτηση: «Είσαι έξυπνος ή εργάζεσαι σκληρά;».

«Θέλεις σκληρούς εργάτες», τονίζει ο ίδιος σε συνέντευξη του στους New York Times. Και συνεχίζει: «Θα εκπλαγείτε αν ας πω πόσοι άνθρωποι μου λένε: ‘Δεν χρειάζεται να εργαστώ σκληρά. Είμαι έξυπνος’». Ενώ όπως εξηγεί, δεν υπάρχει… ταπεινοφροσύνη σε πολλούς υποψηφίους.

«Μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι παθιασμένοι, έχουν επιμονή, και είναι ταπεινοί- όχι αλαζονικοί» τονίζει ο CEO. Επίσης, αναζητά εργαζομένους που θέλουν να συμμετέχουν σε ένα project, όχι απλά να βρουν μια δουλειά. Που να βλέπουν τη θέση εργασίας ως τη συμμετοχή σε κάτι μεγαλύτερο και ως ένα σκαλοπάτι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − seven =