αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΒreak even για τον Σκλαβενίτη με αύξηση τζίρου και πωλήσεων

Βreak even για τον Σκλαβενίτη με αύξηση τζίρου και πωλήσεων

Με break even, σε επίπεδο EBITDA, και τζίρο άνω των 2,85 δις. ευρώ, από 2,5 δισ. ευρώ που ήταν πέρυσι, αναμένεται να κλείσει η φετινή χρονιά για τον όμιλο Σκλαβενίτη. Αύξηση πωλήσεων 14% το 2018, η οποία είναι υπερτετραπλάσια από την ανάπτυξη που εμφανίζει από τις αρχές του έτους το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Πορεία η οποία επιβεβαιώνει αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη της αγοράς οφείλεται, αν όχι αποκλειστικά, κυρίως στην αναβίωση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης.

Υπό αυτά τα δεδομένα, η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτης, η οποία πριν 21 μήνες ανέλαβε το δίκτυο και το 50% των οφειλών της πρώην Μαρινόπουλος, πρέπει να αισθάνεται αν μη τι άλλο δικαιωμένη για την απόφαση της να πάρει αυτό το ρίσκο.

Ωστόσο πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά για να υπάρξει πλήρης ενοποίηση δικτύου, προσωπικού και συστημάτων. Ενέργειες που πρέπει να “τρέχουν” ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση του δανεισμού που ελήφθη για την απόκτηση της χειμαζόμενης αλυσίδας Μαρινόπουλος –σ.σ. το χρηματοοικονομικό κόστος το 2017 ήταν 40,184 εκατ. ευρώ-, την υλοποίηση του business plan και των επόμενων κινήσεων και επενδύσεων που έχουν δρομολογηθεί.

Για τη τρέχουσα χρήση οι επενδύσεις υπολογίζεται ότι θα προσεγγίσουν τα 50 εκατ. ευρώ, ενώ επενδύσεις 75 εκατ. ευρώ έχουν δρομολογηθεί για το 2019. Σημαντικό μέρος από τα προς επένδυση κεφάλαια θα κατευθυνθούν στην ολοκλήρωση της ανακαίνισης των “τελευταίων” 100 καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος που δεν έχουν αναμορφωθεί πλήρως, σε Ελλάδα και Κύπρο.

Παράλληλα “τρέχει” η ενοποίηση των συστημάτων με SAP, η οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2019, ενώ στον σχεδιασμό του ομίλου είναι η δημιουργία logistic center στην Αττική έκτασης 100.000 τ.μ. η οποία τοποθετείται την περίοδο 2020-2021. Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται και η δημιουργία e-shop –σ.σ. η έναρξη λειτουργίας του τοποθετείται για τα τέλη του 2019- με τη δημιουργία delivery centers.

Εν τω μεταξύ από την περασμένη εβδομάδα λειτουργεί το “μπακάλικο” Γαστρονόμος στο κατάστημα Σκλαβενίτης στο εμπορικό κέντρο Avenue (Κηφισίας 41-43, Μαρούσι). Το συγκεκριμένο σημείο διαθέτει κοντά στα 1.200 προϊόντα από 130 μικρούς παραγωγούς, ενώ ο σχεδιασμός είναι να δημιουργηθούν αντίστοιχα σημεία και σε άλλα υπερμάρκετ Σκλαβενίτης ανά την Ελλάδα.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − two =