
Πρόστιμο 14 εκατ. δολαρίων επιβλήθηκε στη Samsung από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Αυστραλίας (ACCC). Ο λόγος; Ο τεχνολογικός γίγαντας είχε δημιουργήσει διαφημιστικά σποτ που έπαιξαν τόσο στον τηλεοπτικό αέρα, όσο και online στον χώρο του Internet, αναφέροντας ότι 7 μοντέλα Samsung Galaxy είναι ανθεκτικά στο νερό σε βάθος 1.5m για 30 λεπτά και έδειχναν πτώσεις τους σε πισίνες και στη θάλασσα.
Αποδείχτηκε, όμως, ότι η αδιαβροχοποίηση που υπόσχεται η Samsung (και κάθε άλλος κατασκευαστής) ισχύει μόνο για «ατυχήματα» και χρήση σε γλυκό νερό, καθώς το αλμυρό ή χλωριομένο νερό μπορούν σχετικά γρήγορα να διαβρώσουν την υποδοχή φόρτισης. Η Samsung δέχτηκε το λάθος της και αποφάσισε να συμβιβαστεί με την ACCC για τους λανθασμένους ισχυρισμούς της και να πληρώσει πρόστιμο ύψους $14 εκατ., όπως και να προχωρήσει σε αλλαγές στο hardware και το λογισμικό των συσκευών για να αντικατοπτρίζεται με ορθότερο τρόπο η αδιαβροχοποίηση των συσκευών της.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ACCC:
Αυτή η ποινή είναι μια καλή υπενθύμιση για τις επιχειρήσεις ούτως ώστε οι ισχυρισμοί για τα προϊόντα τους να μπορούν να επαληθευτούν και στην πραγματικότητα.