07/12/24

Βλέπεις ότι οι χρήστες δεν αλληλεπιδρούν με τα posts στην Facebook Page σου; Εδώ είναι 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Είναι αλήθεια ότι το Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμο του, και πλέον όλο και λιγότεροι χρήστες βλέπουν τα posts που κάνεις στην Facebook Page σου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα φυσικά να μειώνεται συνεχώς το «ενεργό κοινό» που έχεις, και έτσι όλο και λιγότεροι να μεταφέρονται π.χ. στο Blog ή το Site που έχεις. Άρα το site σου θα έχει μικρότερη επισκεψιμότητα- άρα λιγότερα έσοδα.

Και τι μπορείς να κάνεις; Ο business γκουρού Neil Patel, παραθέτει 4 απλά tips στο παρακάτω βίντεο. Το πρώτο tips, το οποίο ίσως το έχεις δει να το εφαρμόζουν αρκετές FB Pages, είναι να κάνεις posts χωρίς να βάζεις κάποιο Link πάνω τους. Αλλά να τοποθετείς το link στο πρώτο σχόλιο. Έτσι ώστε να προκαλείς τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν.

Εκεί είναι όλο το μυστικό. Στην αλληλεπίδραση. Όσο το Facebook βλέπει ότι το κοινό αλληλεπιδρά με αυτά που του ποστάρεις, τόσο σε περισσότερους ανθρώπους θα είναι ορατά τα posts σου. Για αυτό και το δεύτερο tips εστιάζει στο εξής: Πέρα από το προμοτάρισμα του website σου ή του όποιου project έχεις, είναι χρήσιμο να αναρτάς και άλλο υλικό (π.χ. εικόνες), στο οποίο θα πατούν Likes και θα το κοινοποιούν οι χρήστες. Δες όλα τα tips παρακάτω.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

three × 5 =