αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Βγάζω 100.000 δολάρια τον χρόνο μέσω TikTok και Instagram. Εδώ είναι 3 πράγματα που θα ήθελα να ξέρω νωρίτερα»

«Βγάζω 100.000 δολάρια τον χρόνο μέσω TikTok και Instagram. Εδώ είναι 3 πράγματα που θα ήθελα να ξέρω νωρίτερα»

«Δεν μεγάλωσα θέλοντας να γίνω influencer. Σπούδασα πληροφορική στο πανεπιστήμιο για να κάνω τους γονείς μου ευτυχισμένους, αλλά αυτό που πραγματικά μου άρεσε ήταν να παίζω με τη φωτογραφική μου μηχανή και να παράγω περιεχόμενο. Σύντομα τα παράτησα για να δημιουργήσω μια επιχείρηση, φωτογραφίζοντας συναυλίες, τραγουδιστές και ράπερ». Έτσι ξεκινά το άρθρο του στο Business Insider ο Tej Patel. Ο ίδιος είναι σήμερα δημιουργός περιεχομένου. Με βασικό αντικείμενο την φωτογραφία. Ενώ χρησιμοποιεί τα social media για να αναπτύξει την business δραστηριότητα του.

Η αρχή έγινε κάπως έτσι: «Άρχισα να δημοσιεύω για τη δουλειά μου στο TikTok το 2019 και έγινε viral για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2021 όταν έκανα remix σε ένα δημοφιλές τραγούδι και η Kim Kardashian το χρησιμοποίησε στο βιντεο-ντεμπούτο της στην πλατφόρμα», εξηγεί.

«Τώρα, έχω 58.400 ακόλουθους στο TikTok και σχεδόν 10.000 ακόλουθους στο Instagram. Μέχρι στιγμής, έχω πραγματοποιήσει καμπάνιες επί πληρωμή για μεγάλ brands όπως η Samsung, η Adobe, η Brooklinen και το NFL. Εβγαλα 100.000 $ για πρώτη φορά πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των κερδών από brand sponsorships, το ταμείο δημιουργών του TikTok και την επιχείρηση παραγωγής φωτογραφίας και βίντεο», λέει ο ίδιος.

Παραδέχεται ότι τα κατάφερε μετά από αρκετή προσπάθεια, δοκιμές και λάθη. Και παραθέτει 3 πράγματα που θα ήθελε να ξέρει νωρίτερα και τα οποία μπορούν να φανούν χρήσιμα σε όλους τους δημιουργούς περιεχομένου.

Μην παρασύρεστε από τα δημοφιλή trends. Χτίστε ένα αναγνωρίσιμο brand

«Την πρώτη μου χρονιά ως δημιουργός, δεν ήμουν πραγματικά σίγουρος τι θα με βοηθούσε να προσελκύσω χρήστες, γι’ αυτό έκανα ό,τι έκαναν και άλλοι influencers. Έκανα βίντεο στο TikTok χρησιμοποιώντας μοντέρνους ήχους ή διαλόγους — οτιδήποτε για να γίνει viral.

Τώρα, το περιεχόμενό μου στο TikTok και στο Instagram αφορά περισσότερο την αλληλεπίδραση με την κοινότητά μου παρά την προσέλκυση νέων ακολούθων. Επικεντρώνεται στο storytelling, όπως το να παίρνω το κοινό στα παρασκήνια φωτογραφήσεων ή να μοιράζομαι την προσωπική μου εμπειρία ως Νοτιοασιάτης σε αυτόν τον χώρο» εξηγεί ο Patel.

«Αντί να παρακολουθώ τις τάσεις, επιμένω στο δικό μου στυλ περιεχομένου. Απαντώ επίσης σε ερωτήσεις των ακολούθων μου και διαβάζω τα σχόλια για να μάθω τι θέλουν να δουν περισσότερο οι άνθρωποι. Αυτές οι κινήσεις με βοήθησαν να κερδίσω περισσότερα χρήματα από συμφωνίες με brands, επειδή οι εταιρείες εκτιμούν την αφοσίωση του κοινού σε σχέση με το πόσους followers έχει ένας δημιουργός. Οι micro-influencers όπως εγώ έχουν καλλιεργήσει πολύ δυνατές κοινότητες, γι’ αυτό οι εταιρίες θέλουν να συνεργάζονται μαζί μας» λέει.

Μην περιμένετε από τα brands να επικοινωνήσουν μαζί σας

«Μακάρι επίσης να άρχισα να προσεγγίζω τα brands νωρίτερα. Εκείνη την πρώτη χρονιά που ήμουν δημιουργός, συνήθως περίμενα να επικοινωνήσουν μαζί μου οι εταιρείες, ελπίζοντας ότι είχαν δει τα βίντεό μου. Δεν πίστευα ότι θα απαντούσαν αν τους έστελνα email ή DM στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένα media kit βοήθησε πραγματικά να χτίσω την αυτοπεποίθησή μου εκεί. Έφτιαξα ένα τον Αύγουστο και άρχισα να το χρησιμοποιώ για να παρουσιάσω τον εαυτό μου. Έτσι απέκτησα συνεργασίες με παγκόσμιες μάρκες όπως η Samsung και η Adobe, οπότε φανταστείτε να μην είχα επικοινωνήσει!», λέει.

Μάθετε να απορρίπτετε ευκαιρίες που δεν σας ταιριάζουν

Στην πορεία κατάλαβε ότι τα «όχι» είναι σημαντικά. «Όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά, είπα «ναι», σε μερικές πληρωμένες συμφωνίες επειδή χρειαζόμουν τα χρήματα και το να γίνω πιο γνωστός. Κατάλαβα μετά ότι δεν είχε νόημα να συνεργαστώ μαζί τους» θυμάται.

«Οι ακόλουθοι μου είναι έξυπνοι και μπορούν να καταλάβουν πότε προωθώ κάτι που δεν ταιριάζει σε εμένα, επομένως μία μεγάλη αμοιβή δεν αξίζει το ρίσκο να χάσω την εμπιστοσύνη τους. Μπορεί να είναι δελεαστικό να συνεργάζεστε με εταιρείες που δεν ευθυγραμμίζονται με το προσωπικό σας brand όταν τα χρήματα είναι καλά, αλλά πρέπει να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στη μακροπρόθεσμη αξία αντί στα βραχυπρόθεσμα κέρδη» τονίζει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − seven =