αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΒάζεις «open to work» στο Linkedin προφίλ σου; Αυτό μπορεί να είναι το μεγαλύτερο λάθος, λέει ένας πρώην υπεύθυνος προσλήψεων της Google

Βάζεις «open to work» στο Linkedin προφίλ σου; Αυτό μπορεί να είναι το μεγαλύτερο λάθος, λέει ένας πρώην υπεύθυνος προσλήψεων της Google

Οι ειδικοί σταδιοδρομίας διίστανται στις απόψεις τους σχετικά με το banner «open to work» του LinkedIn, το πράσινο σημάδι που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από τη φωτογραφία σας, εάν επιλέξετε να το ενεργοποιήσετε.

«Είναι η μεγαλύτερη ‘κόκκινη σημαία’» σε έναν υποψήφιο για μία θέση εργασίας, λέει στο CNBC ο Nolan Church, πρώην υπεύθυνος προσλήψεων της Google και νυν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας FairComp.

Υπάρχει μια οπτική στις προσλήψεις ότι οι καλύτεροι… δεν αναζητούν δουλειά, λέει, και επομένως αυτοί οι άνθρωποι δεν διαφημίζουν ότι αναζητούν δουλειά.

Η πρώην υπεύθυνη προλήψεων της Amazon και νυν career coach, Lindsay Mustain συμφωνεί.

Όταν πρόκειται για προσλήψεις, όλα έχουν να κάνουν με μια δυναμική εξουσίας, λέει. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων θέλουν να σας χρειάζονται, όχι το αντίστροφο. Με αυτό το σήμα ενεργοποιημένο και «επειδή χρειάζεστε κάτι από εμένα, αυτό σημαίνει ότι έχω τη δύναμη σε αυτή τη συζήτηση», λέει. Και αυτό δεν είναι καλό για τον υποψήφιο.

Το LinkedIn παρουσίασε το banner «open to work» κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, τον Ιούνιο του 2020, όταν εκατομμύρια άνθρωποι βρέθηκαν χωρίς δουλειά μέσα σε λίγες εβδομάδες. Η εταιρεία είχε ήδη προσφέρει μια δυνατότητα για να στέλνει σήμα στους υπεύθυνους προσλήψεων ιδιωτικά όταν κάποιος έψαχνε για δουλειά, αλλά η πανδημία έφερε την ανάγκη για κάτι πιο δημόσιο, είπε στο CNBC εκπρόσωπος του LinkedIn.

Τώρα το σήμα είναι δημοφιλές. Περισσότεροι από 33 εκατομμύρια άνθρωποι στο LinkedIn το χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με τον ιστότοπο.

Για τις μικρότερες εταιρείες, «μπορεί να είναι πραγματικά πολύ χρήσιμο»

Ένα από τα πλεονεκτήματα της χρήσης του banner είναι ότι οι μικρότερες εταιρείες που δεν διαθέτουν το μπάτζετ για να έχουν την έκδοση του LinkedIn για τους υπεύθυνους προσλήψεων, μπορούν να δουν ποιος αναζητά εργασία.

Όταν το στέλεχος και η εταιρεία ηγεσίας C-Suite Coach της Angelina Darrisaw προσλάμβανε, το σήμα αυτό «ήταν κάτι που έκανε την αναζήτηση υποψηφίων πολύ πιο εύκολη», λέει.

«Για αυτές τις μικρότερες εταιρείες, μπορεί να είναι πολύ, πολύ χρήσιμο για τον εντοπισμό νέων ταλέντων», λέει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × four =