αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτό το ζευγάρι ξόδεψε 0 ευρώ για να ξεκινήσει ένα project από το διαμέρισμα τους. Τώρα είναι εκατομμυριούχοι

Αυτό το ζευγάρι ξόδεψε 0 ευρώ για να ξεκινήσει ένα project από το διαμέρισμα τους. Τώρα είναι εκατομμυριούχοι

Η Tessa Barton και ο Cole Herrmann ζούσαν σε ένα διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη. Τότε, κάπου στο 2017, εκείνη ήταν freelance φωτογράφος. Δημοσιεύοντας αρκετή από τη δουλειά της στο Instagram.

Αυτή και ο Herrmann, ένας μηχανικός λογισμικού, συνειδητοποίησαν ότι μπορούσαν να ”εμφιαλώσουν” την αισθητική της σε προκατασκευασμένα φίλτρα φωτογραφιών και να τα πουλήσουν. Και οι χρήστες να τα χρησιμοποιούν ακόμα και για τις φωτογραφίες που ανεβάζουν στα social media.

Αυτή η ιδέα είναι σήμερα η Tezza, μια εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες. Μία εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφιών που έχει το δικό της κοινό. Η επιχείρηση, την οποία το ζευγάρι διευθύνει ως co-CEOs, τους απέφερε 26,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι, σύμφωνα με έγγραφα που εξετάστηκαν από το CNBC.

Η Tezza ήταν κερδοφόρα σχεδόν από την έναρξή της, λένε οι ιδρυτές, λόγω του λιτού επιχειρηματικού της μοντέλου. Τα editing features είναι χρονοβόρα, αλλά μόλις ολοκληρωθούν, αποφέρουν ακόμα και παθητικά εισοδήματα, δίνοντας στον Herrmann και την Barton το χρόνο και τα κεφάλαια για να δημιουργήσουν περισσότερες λειτουργίες και να επεκτείνουν την Tezza σε lifestyle brand.

«Υπάρχει τρόπος να κερδίζεις χρήματα ενώ κοιμάσαι», λέει η Barton στο CNBC.

Η Barton χρησιμοποίησε το όνομα Tezza για τα παράλληλα project της ενώ φοιτούσε στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα. Εργάστηκε ως φωτογράφος γάμων και δημιουργός περιεχομένου για brands όπως η Urban Outfitters. Αυτό την βοήθησε να γίνει γνωστή.

Αυτή και ο Herrmann παντρεύτηκαν και μετά μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη το 2016. Η Barton ήθελε να δημιουργήσει κάτι που θα βοηθούσε μη επαγγελματίες δημιουργούς να εξερευνήσουν νέα είδη τέχνης. Αλλά δεν ήξερε πως να ξεκινήσει.

Μαζί, το ζευγάρι προσπάθησε να πουλήσει βιβλία και επένδυσε σε μια σειρά τζιν μπουφάν που δεν κυκλοφόρησε ποτέ επίσημα. Καθώς εκείνα τα πρώτα επιχειρηματικά εγχειρήματα δεν πήγαιναν καλά, παρατήρησαν ότι πολλοί άνθρωποι ασχολούνταν με τις αναρτήσεις που ανέβαζε η Barton στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και αφορούσαν κυρίως τους χώρους του σπιτιού τους. Έτσι άρχισαν να σχεδιάζουν και να πουλάνε photo collage kits — που αποτελούνταν από τυπωμένες κάρτες, έργα τέχνης και φωτογραφίες — ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να διακοσμούν τα σπίτια τους όπως το διαμέρισμα της Barton και του Herrmann.

Τα κολάζ έγιναν viral τον επόμενο χρόνο, αλλά ήταν δαπανηρά και χρονοβόρα και οι φυσικές συσκευασίες καταλάμβαναν… πολύ χώρο στο διαμέρισμά τους.

Μια μέρα, η Barton συνειδητοποίησε κάτι: Στους followers της δεν άρεσε μόνο το περιεχόμενο των φωτογραφιών της. Τους άρεσε η αισθητική των φωτογραφιών. Με τις κάμερες και τα εργαλεία επεξεργασίας που κατείχαν, το ζευγάρι δεν χρειάστηκε να ξοδέψει χρήματα για να δημιουργήσει ένα σετ προκατασκευασμένων φίλτρων διαθέσιμα για αγορά στο Adobe Lightroom.

Αφού πούλησαν τα φίλτρα μέσω του Lightroom για 15 μήνες, η Barton και ο Herrmann κυκλοφόρησαν την εφαρμογή Tezza — με έντονες κόκκινες, ογκώδεις γραμματοσειρές για να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της — τον Ιούνιο του 2018.

Για τέσσερα χρόνια, το ζευγάρι και ένας βοηθός ήταν υπεύθυνοι για το σχεδιασμό προϊόντων, την παρουσία και το μάρκετινγκ της Tezza στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα, η εταιρεία έχει σήμερα 14 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων των Barton και Herrmann.

Η Tezza είναι περισσότερο γνωστή ως εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφιών, η οποία αυτή τη στιγμή κατατάσσεται μεταξύ των ανταγωνιστών των Lightroom και VSCO στο κατάστημα εφαρμογών της Apple. Η Barton και ο Herrmann θέλουν να επεκτείνουν το brand σε φυσικούς χώρους, λένε: Σχεδιάζουν και πουλούν ρούχα, για παράδειγμα. Kαι κυκλοφόρησαν ένα περιοδικό κατά τη διάρκεια της φθινοπωρινής εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης πέρυσι.

Ωστόσο, η εφαρμογή εξακολουθεί να είναι η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας. Η δωρεάν έκδοσή προσφέρει περιορισμένο αριθμό φίλτρων και εργαλείων επεξεργασίας και οι χρήστες που θέλουν περισσότερα πληρώνουν είτε 5,99 $ είτε 9,99 $ το μήνα για κλιμακωτή πρόσβαση στην πλήρη σουίτα επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο της Tezza. Αυτό περιλαμβάνει νέα φίλτρα που οι Barton και Herrmann συνεχίζουν να αναπτύσσουν σήμερα.

Η συμβουλή τους; Αν έχετε μια ιδέα, ξεκινήστε! Μαθαίνεις πολύ περισσότερα όταν βγάζεις την ιδέα σου στην αγορά, λέει η Barton. «Όντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι απλώς θα σας πουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει. Στη συνέχεια, μπορείτε να βελτιωθείτε καθώς προχωράτε και να αφήσετε πίσω τον φόβο του ξεκινήματος» τονίζει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νανώ Παπαϊωάννου είναι μία copywriter που βγάζει χρήματα από το δωμάτιο του σπιτιού της

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine − four =