αρχικηVIRALΑυτός ο ιδιοκτήτης Ελληνικού beach bar «ταπώνει» κάθε πελάτη που γράφει αρνητικά σχόλια στο Google Maps

Αυτός ο ιδιοκτήτης Ελληνικού beach bar «ταπώνει» κάθε πελάτη που γράφει αρνητικά σχόλια στο Google Maps

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, λέει μια φράση. Όχι απαραίτητα. Ο ιδιοκτήτης ενός beach bar στην περιοχή της Πάργας ακολουθεί… την δική του τακτική.

Τι ακριβώς κάνει; «Ταπώνει» όποιον πελάτη αφήνει αρνητικό σχόλιο για το μαγαζί του στο Google Maps. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των online κριτικών, και έτσι ο καθένας μπορεί πολύ εύκολα να βαθμολογήσει και να σχολιάσει θετικά ή αρνητικά ένα μαγαζί.

Ο εν λόγω επιχειρηματίας φαίνεται ότι… δεν είχε άλλη υπομονή, και έτσι αποφάσισε να απαντά στον κάθε δυσαρεστημένο πελάτη. Έναν προς έναν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικούς χαρακτηριστικούς διαλόγους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τελευταία σχόλια
  • Καλά κάνει που έχουν πάρει εν “όπλο” στο χέρι τους την κριτική google και γράφουν και καταστρέφουν επιχειρήσεις. Η κριτική θέλει παιδία δεν θέλει να λειτουργεί σαν εκδίκηση

  • Μπράβο στο αλάνι..Με τα λεφτά μου γγγ κ την κυρά μου νομίζουν κάποιοι.. Και τι γράφετε λες και είναι Μύκονο.Ασχημη είναι η Πάργα??Πήγα Positano και σου χρέωναν ακόμη και την κλανιά που σου ρίχνανε.. Νταξει καλύτερο είναι αλλά όχι και τόσο.Να μάθετε ότι τα γούστα πληρώνονται.Αλλιως ρίξτε ένα κάρο χιλιάρικα κάντε παραθαλάσσιο μαγαζί κ βάλτε την μπύρα 2€ κ δωρεάν ξαπλώστρες να μας κάνετε και πελάτες.Αρνητικα σχόλια τίποτα δημόσιοι υπάλληλοι τα γράφετε κυρίως αλλά βρήκατε το δάσκαλο σας ορισμένοι

  • Όσο εύκολα πετάνε την κακία επειδή τους κοίταξε στραβά ο υπάλληλος, άλλο τόσο πρέπει να τρώνε και την απάντηση. Αλλά οι αλγόριθμοι των αστεριών δε βγάζουν το μέσο όρο, αλλά ενισχύουν τα αρνητικά. Μπράβο στον ιδιοκτήτη

  • Απλά απαράδεκτος!
    Με τέτοια συμπεριφορά εύχομαι να μην ξαναπατήσει πελάτης και να βαρέσει διάλυση.

  • Τι εννοείς η κριτική θέλει παιδιά; πόσα παιδιά δηλαδή;

    • Παιδεία εννοεί. Δες τον τονισμό.

  • Εγώ είμαι με τον Επιχειρηματία.
    Ξύδι… Λυπάμαι.

  • Ο τύπος καταντάει γραφικός. Αυτά που διαβάζω θυμίζουν τις καφρίλες που έκαναν στα σκετσακια των αμάν παλιά. Να απαντά σε κάθε σχόλιο και βρίσκοντας που να χτυπήσει, μάλλον έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και δημιουργικότητα στις κακίες. Όσο για αυτούς που γράφουν ότι καλά κάνει και ότι πολλοί γράφουν ότι θέλουν όταν αξιολογούν ενα μαγαζί που επισκέφτηκαν θα συμφωνούσα μόνο αν δεν υπήρχαν τόσοι που έγραφαν αρνητικά. Άρα υπάρχει βάση σε ότι γράφουν και η επιχείρηση είναι όντως απαράδεκτη. Δυστυχώς και καταγγελία να κάνει κάποιος για τις διπλές τιμολογησεις δεν θα τους κλείσει τίποτα δε θα γίνει. Άρα χρήσιμο είναι να κάνουν αρνητικά σχόλια όσοι είχαν την ατυχία να πάνε προειδοποιώντας μας.

  • Θεούλης ο Επιχειρηματίας.
    Δεν ξέρω ποιός έχει δίκιο η όχι αλλά για να τολμήσεις να απαντάς με τέτοια φρασεολογία θέλει κότσια και αυτός ο Κύριος σίγουρα τα έχει.
    Απο κει και πέρα δικό του είναι το μαγαζί και αυτός επιλέγει σε τι πελατολόγιο θέλει να απευθυνθεί.
    Δεν είναι όλα για όλους 🌞

  • Ο άλλος λέει “έχουν πάρει ένα όπλο στο χέρι και καταστρέφουν επιχειρήσεις”, μη ξεχνας ανίδεε ότι μπορούν να αποθεώσουν και να ανεβάσουν επιχειρήσεις, κανένας δεν ξυπνάει μια μέρα με σκοπό απλά να κράξουν. Έτσι πρέπει , όσοι αξίζουν να φαίνονται και όσοι είναι λαμόγια να χάνονται.

  • Ω-ωωωραιος ο παιχτης! ΡΕ “ΟΥΣΤ” Σς ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΖΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΦΡΑΓΚΑΤΟΥΣ ΨΩΡΟΚΥΡΙΛΕΔΕΣ!!!
    Καλα ‘ξηγιεσαι λεβεντοπαιδο!!!!!
    Μακρια κι αλαργα και δρομο διπλα στις τζαμπέ, στη σαβουρα, φτωχομπινέδες!

  • Εγώ πάντως δεν θα πατήσω στο λημέρι του. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

  • Μήπως είσαι πολύ κάφρος;
    Είμαι και εγώ ιδιοκτήτης εστιατορίου αλλά αυτός ο τύπος είναι πολύ μ….κας πολύ όμως! Ότι και να γράφουν οι πελάτες αυτές οι απαντήσεις είναι απαράδεκτες τελείως όμως φίλε μου είσαι πολύ βλακώδες και κρίμα πού λερώνεις/μαυρίζεις τον κλάδο μας! Είσαι και πολύ μλκς

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − 1 =