αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτός ο επιχειρηματίας υποσχέθηκε στους χρήστες του Kickstarter ότι θα φορά λεοπάρ παντελόνι κάθε ημέρα. Και συγκέντρωσε 440.000 δολάρια

Αυτός ο επιχειρηματίας υποσχέθηκε στους χρήστες του Kickstarter ότι θα φορά λεοπάρ παντελόνι κάθε ημέρα. Και συγκέντρωσε 440.000 δολάρια

Ο Adrian Solgaard κατάφερε να συγκεντρώσει 440.000 δολάρια μέσω του Kickstarter. Είναι ιδρυτής της Solgaard Design Co. Το αξιοσημείωτο εδώ, είναι η εκκεντρική τακτική που ακολούθησε. Μια τακτική που κάποιος άλλος θα θεωρούσε ότι είναι αδύνατο να πετύχει. Τι έκανε: Υποσχέθηκε στους χρήστες του Kickstarter, ότι ο ίδιος θα φορά λεοπάρ παντελόνι κάθε ημέρα, μέχρι και ο τελευταίος χρήστης να παραλάβει το προϊόν του. Τι κατασκευάζει η εταιρία του νεαρού επιχειρηματία: Το βασικό προϊόν της είναι ένα σακίδιο πλάτης, με το όνομα Lifepack. Αυτό διαθέτει ένα μικρό ηλιακό πάνελ, που τροφοδοτεί ένα ηχείο Bluetooth και μια θύρα φόρτισης για συσκευές.

Ο ίδιος είχε στο μυαλό του ένα πράγμα που έχουν όλοι όσοι κάνουν καμπάνιες στο Kickstarter. Ήξερε, ότι είχε την υποχρέωση να δημιουργήσει το προϊόν του και να το αποστείλει έγκαιρα – και αν δεν το έκανε, οι υποστηρικτές του θα το θυμούνταν. Μια σειρά από δυσάρεστα σχόλια θα μπορούσαν να βλάψουν την επιχείρησή του.

Έτσι, κατέληξε στο ιδιαίτερο σχέδιο του. Αποτέλεσε έναν παράξενο τρόπο, για να δείξει τη δέσμευσή του στο να εκπληρώσει τις παραγγελίες. Αυτή η «συμφωνία» έγινε πριν από περίπου 10 μήνες, όπως διαβάζουμε στο Entrepreneur.com. Μέχρι σήμερα, ο Adrian Solgaard φορά λεοπάρ παντελόνι, κάθε ημέρα.

«Είναι ένας τρόπος να δείξεις πόση δέσμευση υπάρχει από έναν ιδρυτή προς στην εταιρία του», λέει ο ίδιος.

Ο Solgaard δεν μπορεί να θυμηθεί ακριβώς  πότε του ήρθε η ιδέα για το παντελόνι. Απλά το είδε σε γυναίκες, και σκέφτηκε ότι θα τραβούσε τα βλέμματα αν έκανε κάτι παρόμοιο. Επίσης, συνειδητοποίησε ότι θα έφτιαχνε μια καλή ιστορία: Ίσως μια μέρα θα μπορούσε να δημιουργήσει μια τσάντα περιορισμένης έκδοσης, με λεοπάρ ύφασμα στο εσωτερικό και θα μπορούσε να πει αυτή την ιστορία ως έναν τρόπο να την παρουσιάσει.

Όπως εξηγεί, στην Νέα Υόρκη δεν τραβά τόσο την προσοχή. Ωστόσο ταξιδεύει συχνά. Και όταν ξεκίνησε την εν λόγω εκστρατεία έμενε στην Δανία. Εκεί οι άνθρωποι… τον κοιτούσαν περίεργα.

Τώρα η εκστρατεία (η 3η της εταιρίας) πλησιάζει στο τέλος της. Μέσα στον Μάρτιο 2018, είχε ήδη αποστείλει πάνω από τις μισές από τις συνολικά 4.500 τσάντες που είχαν παραγγείλει οι υποστηρικτές του. Σύντομα θα έχουν σταλεί όλες. Όμως, ακόμα και σε περιπτώσεις που κάποιες παραγγελίες έχουν καθυστερήσει, ο ιδρυτής εξηγεί ότι κανείς πελάτης δεν ανησυχεί. Διότι ξέρουν ότι θα λάβουν την τσάντα τους, όσο πιο γρήγορα γίνεται.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + 14 =