αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτός ο άνθρωπος απολύθηκε από την δουλειά του και κατάφερε να ξανά προσληφθεί από την ίδια εταιρία μέσα σε 24 ώρες

Αυτός ο άνθρωπος απολύθηκε από την δουλειά του και κατάφερε να ξανά προσληφθεί από την ίδια εταιρία μέσα σε 24 ώρες

Oταν το αφεντικό του τον απέλυσε από τη δουλειά που είχε ξεκινήσει μόλις 8 εβδομάδες νωρίτερα, ο Kyle McCann συγκράτησε τα δάκρυα του και αποφάσισε να επικεντρωθεί στη θετική πλευρά.

Ο McCann, τότε 26 ετών, εντάχθηκε στη VizyPay, μια startup με έδρα στις ΗΠΑ, που σχεδιάζει payment technology solutions για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ. Ήταν ο δεύτερος υπάλληλος που προσλήφθηκε στην startup και έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα στο νέο του ρόλο, υπογράφοντας αρκετούς νέους πελάτες μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες στη δουλειά του.

Αλλά στη συνέχεια οι δουλειές… επιβραδύνθηκαν – πολύ. Ο McCann πέρασε εβδομάδες χωρίς να υπογράψει νέο πελάτη. «Στην αρχή, νόμιζα ότι θα ήταν η πιο εύκολη δουλειά στον κόσμο, πηγαίνοντας σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και λέγοντας, ‘Πώς μπορώ να σας εξοικονομήσω χρήματα;’», λέει στο CNBC. «Έκανα τρομερό λάθος…» παραδέχεται.

Έτσι, όταν ο Austin Mac Nab, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της VizyPay, του έστειλε μήνυμα μια Παρασκευή απόγευμα για να περάσει από το γραφείο του, ο McCann ήξερε ότι… κάτι δεν πάει καλά.

«Αλλά αποφάσισα να πάω σε αυτή τη συνάντηση με θετική διάθεση και να δω τι θα συμβεί», εξηγεί.

Η πρώτη σκέψη του McCann όταν μπήκε στη συνάντηση με το αφεντικό του ήταν το πώς θα πλήρωνε το ενοίκιο τον επόμενο μήνα.

Αυτός και η κοπέλα του, Shannon, είχαν μόλις μετακομίσει σε ένα νέο διαμέρισμα και «μάλλον δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το ενοίκιο μόνο με τον μισθό της», λέει. «Αλλά προσπάθησα να υπενθυμίσω στον εαυτό μου ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο… Σίγουρα φοβόμουν αλλά προσπάθησα να μην ανησυχώ πολύ», συμπληρώνει.

Παρέμεινε ήρεμος και αισιόδοξος, ευχαριστώντας το αφεντικό του, τονίζοντας τα θετικά στοιχεία της εμπειρίας του στη VizyPay και ζητώντας feedback για την απόδοσή του.

https://image.cnbcfm.com/api/v1/image/107123079-1663871407455-Kyle_Austin_Shannon.jpeg?v=1664112601&w=740&h=416&ffmt=webp

Kyle McCann, Shannon McCann και Austin Mac Nab

«Ήταν πολύ ταπεινός και δεν μου έδωσε πολλές δικαιολογίες για το γιατί απέτυχε», λέει ο Mac Nab. «Θεώρησε τον εαυτό του υπεύθυνο για το γεγονός ότι αυτή η δουλειά δεν ήταν για αυτόν, κάτι που δεν κάνουν πολλοί άνθρωποι, ειδικά όταν απολύονται».

Ακούγοντας τον McCann κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Mac Nab άρχισε να ξανά σκέφτεται την απόφασή του να τον διώξει εντελώς από την εταιρεία. «Ένιωσα ότι ήταν ειλικρινής, αυθεντικός και εργατικός», λέει ο Mac Nab. «Σκέφτηκα: Πρέπει να τον κρατήσω κάπως, με κάποιο τρόπο στην VizyPay, αλλά όχι σε αυτή τη θέση», εξηγεί.

Έτσι, αφού ο Mac Nab απέλυσε τον McCann από τον ρόλο του account manager, του πρόσφερε μια άλλη δουλειά στο τέλος της συνάντησης που πίστευε ότι θα ταίριαζε καλύτερα με τις δεξιότητες και τη φιλική προσωπικότητα του McCann: Να γίνει αντιπρόσωπος στην εξυπηρέτηση πελατών.

Η προσφορά περιελάμβανε χαμηλότερο μισθό από αυτόν που έβγαζε στον προηγούμενο ρόλο του και θα ήταν οριακά επαρκής για να καλύψει τους λογαριασμούς και τα ώνια του σούπερ μάρκετ του. Ο McCann πήγε σπίτι για να το συζητήσει πρώτα με τη Shannon και μετά δέχτηκε την πρόταση, προς έκπληξη του Mac Nab. «Ήμουν πρόθυμος να μείνω στην εταιρεία γιατί πίστευα πραγματικά στο όραμά τους και στους ανθρώπους πίσω από αυτό» λέει ο Kyle.

Περίπου 5 χρόνια μετά, ο ίδιος εξακολουθεί να εργάζεται στη VizyPay — πρόσφατα γιόρτασε την επέτειο ενός έτους ως director of operational strategy της εταιρείας. Η επιχείρηση έχει τώρα 91 υπαλλήλους. Αυτός και η Shannon είναι παντρεμένοι και εκείνη πρόσφατα πήρε την θέση της διευθύντριας μάρκετινγκ και πωλήσεων στη VizyPay.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 14 =