Την δική του άποψη, για τον βασικό λόγο που αποτυγχάνουν οι μικρές επιχειρήσεις, παραθέτει ο παρουσιαστής της business εκπομπής του CNBC «Cleveland Hustles». Ο Bonin Bough, στο παρελθόν έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων, e-commerce officer στον «γίγαντα» Mondelez International.
«Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, κοιτούν την επόμενη εβδομάδα ή τον επόμενο μήνα. Εστιάζουν την προσοχή τους εκεί» λέει ο Bonin Bough.
Και ξεκαθαρίζει: «Αυτό που θέλω από τους ίδιους, είναι να μην ξεχνούν ότι υπάρχει μια μεγαλύτερη ευκαιρία». Το να κοιτάς μεγαλύτερες ευκαιρίες που υπάρχουν μπροστά, μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση ψηλά, ακόμα κι αν στην παρούσα φάση δεν είναι προετοιμασμένη για αυτό.
Για παράδειγμα, πολλοί νέοι επιχειρηματίες, δεν προσεγγίζουν «μεγάλους πελάτες», γιατί θεωρούν ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν. Ωστόσο, το να κάνεις επαφές με τους «μεγάλους» μπορούν να σε φέρουν πιο κοντά με αυτούς. Ακόμα κι αν δεν κλείσεις μια συνεργασία μαζί τους τώρα, κάτι τέτοιο θα μπορέσει να γίνει πιθανόν στο προσεχές μέλλον.
Φυσικά, για να καταφέρεις να εξυπηρετήσεις έναν «μεγάλο πελάτη» πρέπει να αναπτυχθείς σαν επιχείρηση. Το «μυστικό» εδώ, σύμφωνα με τον Bonin Bough, λέγεται χρηματοδότηση. «Πολλοί επιχειρηματίες ξεχνούν ότι τα χρηματικά κεφάλαια, είναι η ψυχή της ανάπτυξης. Έτσι φτιάχνουν καλές ιδέες, πάνε μακριά, αλλά στη συνέχεια δεν έχουν πρόσβαση σε χρηματοδότηση» καταλήγει ο ίδιος μιλώντας στο CNBC.