Το δημοφιλές περιοδικό Forbes δημοσίευσε τη δεύτερη τριμηνιαία λίστα του σχετικά με τους «influencers» των social media που έχουν τη μεγαλύτερη δύναμη.
Αρχικά, αξίζει να σημειωθεί πως με τη λέξη «influencers» εννοούμε εκείνη τη μερίδα ατόμων που έχει επιρροή στην κοινή γνώμη. Τα προηγούμενα χρόνια ως influencers θεωρούνταν οι celebrities και γενικώς οι άνθρωποι με μεγάλη δημοσιότητα, όπως τραγουδιστές, ηθοποιοί, ποδοσφαιριστές, μοντέλα.
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τη ραγδαία διάδοση των social media, οι «influencers» έχουν αλλάξει ταυτότητα. Πλέον, την ιδιότητα αυτή την έχουν, σε μεγάλο βαθμό, bloggers και άτομα που έγιναν γνωστά από τις συνεχείς αναρτήσεις τους και τον μεγάλο αριθμό των followers τους στα social media.
Οι «influencers» κερδίζουν πολλά χρήματα μέσα από την ενασχόλησή τους με το διαδίκτυο. Δείτε παρακάτω τους πλουσιότερους του 2016 σε 6 κατηγορίες:
1. Lilly Singh
Κατηγορία: Ψυχαγωγία
Η 28χρονη Καναδή, θεωρείται η γυναίκα με τα υψηλότερα κέρδη στο YouTube για το 2016. Είναι πολυμαθής καθώς ασχολείται με τον χορό, με την υποκριτική, με τα κωμικά σκετσάκια (από αυτά έγινε γνωστή στο youtube), ενώ το βιβλίο της κατέκτησε την πρώτη θέση στη λίστα της New York Times με τα bestseller.
2. Brian Kelly
Κατηγορία: Ταξίδια
Υπήρξε τακτικός πελάτης των αεροπορικών εταιρειών πριν από περίπου μια δεκαετία, αφού βρήκε τρόπο να χρησιμοποιεί τους «πόντους» της κάρτας του. Μετέτρεψε το blog του «The Points Guy» σε μια αυτοκρατορία έγκυρων ΜΜΕ και έχει προσωπικό 20 ατόμων.
3. Mark Fischbach
Κατηγορία: Παιχνίδια
Ο γεννημένος στη Χαβάη Mark Fischbach υπήρξε φανατικός σχολιαστής των παιχνιδιών τρόμου. Τα βίντεό του έχουν προβληθεί πάνω από 7 δισεκατομμύρια φορές. και τώρα υπέγραψε μια συμφωνία με το πρακτορείο William Morris Endeavour το 2016.
4. Kayla Itsines
Κατηγορία: Fitness
H 25χρονη από την Αυστραλία είναι, αδιαμφισβήτητα, η βασίλισσα της προπόνησης του διαδικτύου. Η εφαρμογή της «Sweat With Kayla» είχε έσοδα 17 εκατομμύρια δολάρια το 2016 και στο Instagram οι ακόλουθοί της ανέρχονται στα 6.6 εκατομμύρια.
5. Ζoe «Zoella» Sugg
Κατηγορία: Ομορφιά
H «Zoella» άρχισε να επιδεικνύει τις αγορές καλλυντικών της από την παιδική της κρεβατοκάμαρα. Πλέον είναι 27 χρονών, έχει 11,6 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube και τη δική της αλυσίδα κεριών, λοσιόν και αξεσουάρ.
6. Grace Bonney
Κατηγορία: Σπίτι
Ξεκίνησε το blog της για εσωτερική και DIY διακόσμηση το 2004. Σήμερα, το «Design * Sponge» φθάνει τους ένα εκατομμύριο αναγνώστες τον μήνα. και οι μάρκες που πληρώνουν για να συνεργαστούν μαζί της περιλαμβάνουν την Ann Taylor, το West Elm και την 3M.
Πηγή: Mononews.gr