Προχωρούν οι διαδικασίες για την νέα γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας. Σε πρώτη φάση θα εξεταστούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών (Ακτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Αβαξ-Ghella-Alstom) που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές, ώστε να αναδειχθεί ο ανάδοχος. Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από δύο σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας. Θα περιλαμβάνει δύο προεκτάσεις: μία προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και μία προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.
Θα έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει συνολικά 35 σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:
Τμήμα Α: Aλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Αναλυτικά θα δεις τους σταθμούς στον παρακάτω χάρτη