αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή η 35χρονη παραιτήθηκε από τη δουλειά της για να μπει full time στο project της στο eBay. Τώρα βγάζει 141 εκατ. δολάρια

Αυτή η 35χρονη παραιτήθηκε από τη δουλειά της για να μπει full time στο project της στο eBay. Τώρα βγάζει 141 εκατ. δολάρια

«Το 2011, όταν δεν δούλευα για την δουλειά μου στο ασφαλιστικό πεδίο που μου έφερνε 25.000 δολ. ετησίως ή δεν περνούσα χρόνο με την οικογένειά μου, θα μπορούσατε να με βρείτε να ψωνίζω στο διαδίκτυο. Ήμουν 24 ετών και μου άρεσε να ψάχνω στο Διαδίκτυο για ρούχα που ήταν μοδάτα αλλά και οικονομικά. Δυστυχώς, τότε δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. Αυτό ήταν που μου έδωσε την ιδέα να ξεκινήσω ένα παράλληλο project πουλώντας γυναικεία ρούχα στο eBay». Έτσι ξεκινά να παραθέτει την ιστορία της στο CNBC η 35χρονη Tori Gerbig.

Και η συνέχεια της ιστορία είναι εκρηκτική: «Στην αρχή, ήταν απλώς ένα διασκεδαστικό χόμπι. Δεν ήξερα ότι, 10 χρόνια αργότερα, ο σύζυγός μου Chris και εγώ θα τρέχαμε full time το brand Pink Lily. Πέρυσι, η διαδικτυακή μας επιχείρηση ένδυσης απέφερε 141 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστες πωλήσεις. Και σήμερα, το κοινό μας στα social media έχει αυξηθεί φτάνοντας τους 3,6 εκατομμύρια ακόλουθους».

«Για να ξεκινήσουμε το κατάστημά μας στο eBay, ο σύζυγός μου και εγώ κάναμε μια αρχική επένδυση περίπου 300 $ για να αγοράσουμε ρούχα και αξεσουάρ από έναν ιστότοπο χονδρικής» συμπληρώνει η ίδια.

Μάλιστα, όπως εξηγεί, η επιχείρηση ξεκίνησε από το σαλόνι του σπιτιού τους, και άρα δεν είχαν πολλά έξοδα. Εκτός φυσικά από τα έξοδα αποστολής.

Το 2013 η νεαρή επιχειρηματίας έφτιαξε ένα Facebook Group για να πλασάρει τα ρούχα της. «Είχαμε πιστούς πελάτες που έδειξαν αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα μας, ειδικά στην τοπική μας κοινότητα στο Bowling Green του Κεντάκι» θυμάται.

Τα έσοδα άρχισαν να αυξάνονται. «Τον Μάιο του 2014, ξεπεράσαμε τα 100.000 $ σε μηνιαία έσοδα. Μετά από τρία χρόνια λειτουργίας του brand Pink Lily ως δευτερεύουσα δουλειά, παράτησα την πρωινή μου δουλειά για να εργαστώ στην επιχείρηση full time. Ο Chris ήρθε μαζί μου λίγους μήνες αργότερα για να επιβλέπει τα οικονομικά και τις λειτουργίες της εταιρείας. Κλείσαμε τη χρονιά με έσοδα άνω των 4 εκατομμυρίων δολαρίων», λέει η 35χρονη.

Το τοπίο σήμερα είναι εντελώς διαφορετικό. «Αυτήν τη στιγμή, πουλάμε περισσότερα από 11.000 προϊόντα στον ιστότοπό μας κάθε μέρα», σημειώνει η Tori. Έχουν προσλάβει 250 full-time εργαζομένους και η εταιρία είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην περιοχή του Bowling Green.

Exclusive Interview with Tori Gerbig on the Evolution and Success of Pink  Lily

Μέσα από όλη αυτή τη διαδρομή, έχει πάρει και πολλά χρήσιμα μαθήματα. Τώρα παραθέτει λοιπόν μερικά συγκεκριμένα tips για όποιον θέλει να ξεκινήσει μία πετυχημένη επιχείρηση από το μηδέν.

1. Βρείτε ένα κενό στην αγορά. «Πιθανώς να έχετε ακούσει κάποια εκδοχή αυτού στο παρελθόν, αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω επιχειρηματικές συμβουλές χωρίς να βάλω στο τραπέζι αυτό το point: Είναι τόσο σημαντικό να βρείτε ένα κενό στην υπάρχουσα αγορά. Όταν ξεκίνησα την παράλληλη δραστηριότητα μου, είδα μια ανικανοποίητη ανάγκη σε γυναίκες με τάση προς το fashion, που ήθελαν να βρουν ένα φόρεμα με 50 $ ή λιγότερο. Ήξερα ότι μπορούσα να βοηθήσω να καλύψω αυτή την ανάγκη με τον δικό μου μικρό τρόπο», λέει η Tori.

2. Επανεπενδύστε τα κέρδη σας. «Εάν θέλετε η ανάπτυξη να συμβεί γρήγορα, πρέπει να επανεπενδύσετε όλα ή τα περισσότερα από τα αρχικά κέρδη σας στην επιχείρηση. Μπορεί να είστε πολύ περιορισμένοι από μετρητά τα πρώτα χρόνια. Αυτή ήταν η εμπειρία μας και δεν ήταν εύκολο. Εργαζόμασταν έως και 60 ώρες την εβδομάδα, ζούσαμε λιτά και επανεπενδύαμε τα χρήματα που βγάλαμε πίσω στην ανάπτυξη της Pink Lilly» εξηγεί η ίδια.

3. Βρείτε διασκεδαστικούς, μοναδικούς τρόπους για να προσελκύσετε τους followers σας στα social media. «Το να είμαστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν βασικό μέρος της επιτυχίας μας. Ρωτάμε τακτικά τους 1,4 εκατομμύρια ακολούθους μας στο Instagram τι θα ήθελαν να βλέπουν στον ιστότοπό μας και στα ράφια μας. Για παράδειγμα, θα δημοσιεύσουμε φωτογραφίες αντικειμένων που σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ή επωνυμιών με τις οποίες θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε. Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιήσουμε τις απαντήσεις και τα σχόλια όλων για να λάβουμε τελικές αποφάσεις. Αυτό βοηθά τους αγοραστές να αισθάνονται σαν μέλη της οικογένειας» τονίζει.

4. Κάντε brand ambassadors τους πιστούς πελάτες. Ναι, οι πελάτες μπορούν αν βοηθήσουν. Και να έχουν όφελος. «Στην Pink Lily, το πρόγραμμά μας προσφέρει θέσεις επί πληρωμή — με προμήθεια 10% που προσφέρεται σε κάθε πώληση — σε μια αποκλειστική ομάδα μακροχρόνιων πελατών που μπορούν προμοτάρουν τα προϊόντα. Αυτό είναι ένα σημαντικό, βιώσιμο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μας και απέφερε περίπου 7,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι» εξηγεί η Tori.

5. Προσφέρετε κάτι ξεχωριστό. Είναι σημαντικό να διαφοροποιηθείς με κάποιο τρόπο από αυτά που ήδη υπάρχουν στην αγορά. Τι θα έρθει στο μυαλό των καταναλωτών όταν ακούσουν το όνομα του brand σας; «Συχνά αγοράζουμε ολόκληρο το απόθεμα ενός πωλητή όταν βρούμε ένα ξεχωριστό προϊόν για παράδειγμα, έτσι ώστε κανένας άλλος πωλητής λιανικής να μην έχει πρόσβαση σε αυτό. Με αυτόν τον τρόπο, καταλήγουμε σε επιμελημένες συλλογές που μπορείτε να βρείτε μόνο στην Pink Lily» εξηγεί η Tori.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × four =