αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή η 18χρονη TikToker μάζεψε 16 εκατ. followers μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Τώρα παραθέτει μερικά «μυστικά» για να κάνεις το ίδιο

Αυτή η 18χρονη TikToker μάζεψε 16 εκατ. followers μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Τώρα παραθέτει μερικά «μυστικά» για να κάνεις το ίδιο

Η Brooke Monk έκανε το πρώτο της post στο TikTok τον Σεπτέμβριο του 2019. Σήμερα, περίπου 2 χρόνια μετά, έχει συγκεντρώσει πάνω από 16 εκατ. followers στο account της. Συνολικά έχουν γίνει 1,2 δισ. likes στα βίντεο της.

Τελικά υπάρχει κάποιο «μυστικό της επιτυχίας» για όσους θέλουν… να παίξουν στην διάσημη πλατφόρμα; Όπως εξηγεί η Monk μιλώντας στο αμερικανικό CNBC, το μυστικό για τη δημιουργία δημοφιλούς περιεχομένου σε μια πλατφόρμα όπως το TikTok είναι να κάνεις αναρτήσεις για πράγματα που «συνδέονται» με τους ανθρώπους που τα βλέπουν, «σαν μικρά πράγματα που έχουν βιώσει όλοι στη ζωή τους». Η ίδια σημειώνει επίσης ότι είναι σημαντικό για τους influencers να ακούνε το feedback από το κοινό τους.

«Πιστεύω ότι η πλειοψηφία του κοινού αρχίζει να αισθάνεται ‘αποσυνδεδεμένη’ από τους influencers που ακολουθεί, όταν αυτοί μεγαλώνουν και μετά δεν νοιάζονται πλέον για το κοινό τους», λέει η Monk.

Η ίδια τονίζει επίσης ότι τα brands δεν πρέπει να αλλάζουν το στιλ του κάθε influencer. Σε διαφορετική περίπτωση, το αποτέλεσμα δείχνει εντελώς sponsored και… μαρκετίστικο, κάτι που συνήθως φθείρει την δημοτικότητα του δημιουργού περιεχομένου. Όπως εξηγεί η 18χρονη TikToker, είναι καλύτερο τα εκάστοτε προϊόντα να εμφανίζονται με πιο φυσικό τρόπο στις αναρτήσεις, σαν να βρίσκονται μέσα στην καθημερινότητα του δημιουργού περιεχομένου.

Και πως βρίσκει τα brands με τα οποία κλείνει συνεργασίες; Όπως εξηγεί η Monk στο CNBC, τις περισσότερες φορές οι εταιρίες είναι εκείνες που έρχονται σε επαφή μαζί της.

Όσο για το πώς προωθεί τα προϊόντα μέσα από τις αναρτήσεις της, η Monk σημειώνει ότι αν έχει δημιουργική ελευθερία, τότε προσπαθεί να τα ενσωματώσει σε ένα ποστ γενικού περιεχομένου που θα δημιουργούσε έτσι κι αλλιώς. Αλλά αν δεν έχει την ελευθερία, τότε ακολουθεί αυτό με το οποίο «το brand νιώθει άνετα». Ωστόσο, η Monk τονίζει ότι δεν θα προωθήσει ένα προϊόν αν δεν της αρέσει.

https://i.ytimg.com/vi/6P3319eCSOo/maxresdefault.jpg
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =