αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή είναι η λέξη που μάλλον πρέπει να διαγράψεις από το business λεξιλόγιο σου

Αυτή είναι η λέξη που μάλλον πρέπει να διαγράψεις από το business λεξιλόγιο σου

Πολλοί γνωστοί επιχειρηματίες, όπως ο Elon Musk, θεωρούν ότι το να κάνεις ερωτήσεις είναι ένα σημαντικό δημιουργικό skill. Ωστόσο, υπάρχει μια μικρή λέξη, η οποία αν την χρησιμοποιείς στην καθημερινή σου επιχειρηματική ζωή, μπορεί να δημιουργήσει έλλειψη εμπιστοσύνης και τριβές. Σύμφωνα με την business coach και αρθρογράφο, Kristi Hedges, η λέξη αυτή είναι το «γιατί».

«Όταν ρωτάς ‘γιατί’, δημιουργείς την προσδοκία της πλήρους εξήγησης. Αυτό μπορεί να βάλει τον ακροατή σε μια στάση άμυνας. Χωρίς να έχετε πρόθεση, η κίνηση σας μπορεί να εκληφθεί ως μια αμφισβήτηση στις ικανότητες τους ή την νοημοσύνη τους» σημειώνει η Hedges.

Φυσικά, μπορείς να κάνεις ερωτήσεις με πιο… ήπιο τρόπο. Όπως λέει η business coach στο inc.com, μπορείς να ρωτήσεις για παράδειγμα: «ποια κατάσταση σε οδήγησε σε αυτή την αντίδραση;» ή «πως είδες τα πράγματα στη συνέχεια;». Στόχος είναι να καταφέρετε να λάβετε τις πληροφορίες που θέλετε, χωρίς όμως να κάνετε την απέναντι πλευρά να νιώσει πίεση.

Έτσι η συζήτηση θα παραμείνει «ανοιχτή» και δεν θα υπάρξει κάποια στάση άμυνας από τη μια πλευρά. Αυτό θα λειτουργήσει καλά τόσο για εσάς όσο και για την ομάδα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen + 9 =