αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑυτές είναι οι 4 κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις το «τέλειο βιογραφικό», σύμφωνα με την Google

Αυτές είναι οι 4 κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις το «τέλειο βιογραφικό», σύμφωνα με την Google

Το έχουμε ξανά πει: Ζούμε στην εποχή… των αμέτρητων βιογραφικών. Ειδικά όταν ανοίγει μια καλή θέση εργασίας, είναι σύνηθες να δημιουργείται συνωστισμός από βιογραφικά.

Ο τρόπος που χτίζετε το βιογραφικό σας, μπορεί είτε να σας δώσει το προβάδισμα σε σχέση με άλλους υποψήφιους που διεκδικούν την ίδια θέση με εσάς, είτε να σας αφήσει εκτός ανταγωνισμού, ακόμα και αν τα προσόντα σας είναι πιο κατάλληλα ή περισσότερα, για τη θέση που διεκδικείτε.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν αρκετοί, είναι να πιστεύουν ότι αν γεμίσουν πιο πολλές σελίδες, αυτό θα λειτουργεί προς όφελος τους. Στην πραγματικότητα πετυχαίνουν ακριβώς το αντίθετο. Ο υπεύθυνος προσλήψεων το πιο πιθανό είναι να κουραστεί να διαβάζει ένα τόσο μακροσκελές βιογραφικό. Ωστόσο το ζητούμενο δεν είναι να παραλείψετε σημαντικά πράγματα για εσάς, αλλά να τα γράψετε με πιο έξυπνο και περιεκτικό τρόπο.

Η Kyle Ewing είναι director of talent της Google. Μιλώντας στο αμερικανικό FastCompany.com παραθέτει 4 tips για να φτιάξεις το «τέλειο βιογραφικό».

1# Η εμπειρία. Δείτε το βιογραφικό σας ως ευκαιρία για να γιορτάσετε τα επιτεύγματά σας. «Ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να μιλήσουν όχι μόνο για το πού εργάστηκαν ή που σπούδασαν, αλλά να παραθέσουν την εμπειρία που απέκτησαν και τα μαθήματα που έμαθαν», λέει η Ewing. Αν έχεις ένα δικό σου project, είναι επίσης χρήσιμο να το πεις. Έτσι θα μπορέσεις να παραθέσεις την ιστορία σου με έναν πιο ολοκληρομένο τρόπο. Και θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του HR Manager.

2# Αποτελεσματικότητα και αντίκτυπος της εργασίας. Εκτός από την εμπειρία , είναι εξίσου σημαντικό να γράψετε και για τον αντίκτυπο που είχε η εργασία σας. Μπορείτε να αναφέρετε ένα κατόρθωμα, την επίτευξη ενός στόχου ή τη λύση που ενδεχομένως να είχατε δώσει στην προηγούμενη εταιρεία που εργαζόσασταν.

3# Γλώσσα και keywords. Προσπαθήστε να μην κάνετε μακροσκελείς αναλύσεις. Περιοριστείτε σε μικρές προτάσεις, χρησιμοποιήστε σημεία στίξης και ένα απλό στήσιμο σελίδας. Μπορείτε να προσθέσετε ένα απλό γραφικό όπως για παράδειγμα ένα πλαίσιο σε κάτι που θέλετε να τονίσετε, χωρίς όμως να είναι υπερβολικό. Στόχος είναι να κατευθύνετε το βλέμμα και όχι να το αποσπάσετε με έντονα χρώματα και σχήματα. Τα keywords που είναι σχετικά με την ανοιχτή θέση, μπορούν επίσης να σας δώσουν ένα προβάδισμα.

4# Πείτε τι μπορείτε να προσφέρετε στη θέση που διεκδικείτε. Ο υποψήφιος εργοδότης, ενδιαφέρεται να μάθει ποιες είναι οι βλέψεις σας ή τι είστε ικανοί ή διατεθειμένοι να προσφέρετε για την εταιρεία. Αυτό ως συνήθως αναγράφεται στην αρχή, όπου σύμφωνα με την εμπειρία που έχετε, μπορείτε να εξηγήσετε εν συντομία τι μπορείτε να φέρετε στην εταιρεία και όχι μόνο τι σας καθιστά κατάλληλους για τη θέση που διεκδικείτε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − five =