αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτά είναι τα 4 στοιχεία που πρέπει να έχουν οι μεγάλοι CEOs. Οι πιο πολλοί επιχειρηματίες έχουν μόνο τρία

Αυτά είναι τα 4 στοιχεία που πρέπει να έχουν οι μεγάλοι CEOs. Οι πιο πολλοί επιχειρηματίες έχουν μόνο τρία

Είναι αλήθεια, ότι οι επιχειρηματίες συνήθως μπορούν να γίνουν καλοί CEOs σε μια εταιρία. Το κάνουν καλύτερα από άλλα στελέχη, που απλά αναρριχήθηκαν στην εταιρική ιεραρχία. Κι όμως, οι επιχειρηματίες υστερούν σε ένα βασικό κομμάτι.

Αυτό έδειξε η μελέτη της Elena Botelho, η οποία εξέτασε περισσότερους από 2.600 κορυφαίους επιχειρηματικούς ηγέτες. Η Botelho και η συνάδελφός της, Kim Powell, και οι δύο στελέχη της συμβουλευτικής εταιρίας ghSmart, ανέλυσαν στοιχεία σχετικά με την καριέρα των στελεχών, τα επιχειρηματικά αποτελέσματα και τη συμπεριφορά τους.

Το σημαντικό: Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μεγάλοι leaders πρέπει να έχουν 4 βασικά στοιχεία, για να φτάσουν στην επιτυχία. Το ακόμα πιο αξιοσημείωτο: Οι περισσότεροι επιχειρηματίες τα πάνε πολύ καλά στα 3 από αυτά, αλλά υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο υστερούν.

1# Αποφασιστικότητα: Οι καλοί ηγέτες λαμβάνουν καλές αποφάσεις. Αλλά η ταχύτητα είναι πιο σημαντική από την ποιότητα. Ειδικά στις μικρότερες επιχειρήσεις, η ταχύτητα και η ευελιξία μπορούν να κάνουν την διαφορά. Αν θες να είσαι ένας πετυχημένος leader σε μια τέτοια επιχείρηση, πρέπει να δείχνεις αποφασιστικότητα και να λαμβάνεις γρήγορες αποφάσεις. Επίσης, θα πρέπει να πούμε ότι οι επιχειρηματίες- CEO κατανοούν κάθε μέρος των επιχειρήσεων τους, αφού τις έχουν κατασκευάσει οι ίδιοι από την αρχή. Άρα είναι συνήθως αποφασιστικοί στις επιλογές τους.

2# Προσαρμοστικότητα: Οι διευθύνοντες σύμβουλοι που δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες αγορές ή τεχνολογίες δεν είναι κακοί στο να «βλέπουν» το μέλλον. μάλλον, έχουν πρόβλημα να αφήσουν το παρελθόν. Η έρευνα έδειξε ότι οι επιχειρηματίες προσαρμόζονται πιο εύκολα σε νέα δεδομένα και προσπαθούν να μπουν… στα παπούτσια των πελατών τους. Από την άλλοι, οι CEOs δυσκολεύονται περισσότερο στο να κάνουν τολμηρές- καινοτόμες κινήσεις.

3# Αλληλεπίδραση: Ναι, οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι καλοί στο να προσελκύουν τους πάντες γύρω τους -επενδυτές, πελάτες, εργαζόμενους- για να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης. Και εδώ, οι επιχειρηματίες έχουν όμως ένα πλεονέκτημα: το πάθος. Οι επιχειρηματίες είναι τόσο αφοσιωμένοι στο πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν, και ο ενθουσιασμός τους είναι μεταδοτικός. Εργάζονται για έναν «μεγάλο σκοπό» και δεν κάνουν τη δουλειά τους μηχανικά.

4# Αξιοπιστία: Εδώ οι επιχειρηματίες χάνουν. Η συνεπής εκτέλεση όσων υποσχόμαστε είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ενός επιτυχημένου ηγέτη. H έρευνα έδειξε ότι οι CEOs είναι πιο καλοί στο να φέρνουν συγκεκριμένα αποτελέσματα στην εταιρία και τους μετόχους της. Δυστυχώς, πολλοί επιχειρηματίες δεν έχουν το χρόνο και την υπομονή να επιβλέπουν διαδικασίες που κάνουν τα… τρένα να τρέχουν εγκαίρως. Ίσως παίζει ρόλο και το πάθος που λέγαμε πριν. Η Botelho λέει ότι οι επιχειρηματίες μπορούν να αντισταθμίσουν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ανεπάρκειας, εάν έχουν «νοοτροπία αξιοπιστίας»: την αποφασιστικότητα δηλαδή να εκπληρώσουν τις υποσχέσεις τους, με κάθε κόστος. Και τελικά, είναι αυτό που μπορεί να τους οδηγήσει στην επιτυχία σε βάθος χρόνου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 2 =