αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑυτά είναι τα σχέδια της Hyundai για ιπτάμενο αυτοκίνητο

Αυτά είναι τα σχέδια της Hyundai για ιπτάμενο αυτοκίνητο

Η Hyundai παρουσίασε μια μελέτη του ιπτάμενου αυτοκινήτου, που αναπτύχθηκε με την Uber, στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας στις αρχές του έτους.

Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία εντείνει την ανάπτυξη των ιπτάμενων αυτοκινήτων και σχεδιάζει μια πλήρη σειρά εναέριων οχημάτων που σκοπεύει να λανσάρει στους ουρανούς της πόλης μέσα σε μια δεκαετία.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανίας της Ν. Κορέας, αναπτύσσει μοντέλα που θα μεταφέρουν πέντε ή έξι άτομα σε μητροπολιτικές περιοχές και μια μεγαλύτερη έκδοση για να πετάξει μεταξύ πόλεων, δήλωσε ο Τζάιον Σιν, επικεφαλής της μονάδας αστικής κινητικότητας της πόλης. Η εταιρεία αναμένει να εισέλθει στην αγορά το 2028, είπε.

“Οι άνθρωποι που είναι πάντα κολλημένοι στην κυκλοφορία στο δρόμο θα συνειδητοποιήσουν πόσο βολικό είναι να κινούνται μέσω εναέριων οχημάτων”, δήλωσε ο Shin. “Τότε θα δούμε τη ζήτηση να εκραγεί.”

Η Hyundai Motor Group διόρισε τον Δρ Τζάιον Σιν ως Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Προϊστάμενο του νεοσυσταθέντος τμήματος αστικής κινητικότητας, τον Σεπτέμβριο του 2019. Ο διεθνώς γνωστός μηχανικός αεροναυπηγικής, θα οδηγήσει την εταιρεία σε μια νέα εποχή ανάπτυξης προϊόντων έξυπνης κινητικότητας εντός της αεροπορικής βιομηχανίας.

“Έχοντας εργαστεί στην έρευνα και ανάπτυξη αιχμής της αεροπορίας στη NASA για 30 χρόνια, είμαι πολύ ενθουσιασμένος από την ευκαιρία να διαμορφώσω τώρα τη στρατηγική αστικής κινητικής αεροπορίας στο Hyundai Motor Group”, δήλωσε ο Δρ Τζάιον Σιν, για τον νέο του ρόλο. “Η νέα ομάδα της Hyundai θα αναπτύξει βασικές τεχνολογίες που θα καθιερώσουν την εταιρεία ως κινητήρια δύναμη στην αστική αεροπορική κινητικότητα, έναν τομέα που αναμένεται να εξελιχθεί σε μια αγορά αξίας 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.”

Το Urban Air Mobility αναμένεται να γίνει ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της ολοκληρωμένης λύσης κινητικότητας για ολοένα αυξανόμενα προβλήματα κυκλοφορίας σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Μέσω του Urban Air Mobility Division, το Hyundai Motor Group στοχεύει να παρέχει καινοτόμες και έξυπνες λύσεις κινητικότητας που δεν έχουν ξαναδεί ή σκεφτεί ποτέ πριν.

Ο Δρ Τζάιον Σιν, ήταν πρόσφατα επικεφαλής της Διεύθυνσης Ερευνητικής Αποστολής Αεροναυτικής στη NASA, όπου διαμόρφωσε τη στρατηγική έρευνας και ανάπτυξης αεροναυτικής του οργανισμού για πάνω από 11 χρόνια. Η πείρα του σε επαναστατικές τεχνολογίες αεροπορικού πλαισίου, κινητήρα, ασφάλειας των αερομεταφορών και διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας θα επιτρέψει στην Hyundai Motor Group να πρωτοστατήσει στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα της αστικής κινητικότητας. Η νέα επιχειρηματική μονάδα θα αναπτύξει βασικές τεχνολογίες και καινοτόμες λύσεις για ασφαλή και αποτελεσματικά αεροπορικά ταξίδια.

Κατά τη διάρκεια του χρόνου του στη NASA, επέβλεψε ένα πρόγραμμα 725 εκατομμυρίων δολαρίων για να οδηγήσει πολλές νέες ερευνητικές πρωτοβουλίες αεροναυτικής, όπως υπερηχητικό X-αεροπλάνο, ηλεκτροδότηση αεροσκαφών, διαχείριση κυκλοφορίας UAS και Urban Air Mobility.

Εκτός από τη δουλειά του με τη NASA, προεδρεύει της Υποεπιτροπής Αεροναυτικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Εθνικού Συμβουλίου Επιστήμης και Τεχνολογίας του Λευκού Οίκου, η οποία έγραψε την πρώτη προεδρική πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών για την έρευνα και ανάπτυξη της αεροναυτικής. Ήταν επίσης συμπρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής Ερευνών USAF/NASA, η οποία διευκόλυνε το υψηλότερο επίπεδο συντονισμού των κοινών ερευνητικών αναγκών μεταξύ της Πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών και της Αεροναυτικής της NASA. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένος ως ηγέτης στην αεροπορική ερευνητική κοινότητα και εξελέγη πρόεδρος του Διεθνούς Φόρουμ για την Αεροπορική Έρευνα (IFAR) για διετή θητεία το 2014. Εχει επίσης απονεμηθεί δύο φορές το Προεδρικό Βραβείο (το 2008 και το 2016), η υψηλότερη αναγνώριση που δόθηκε στους δημόσιους υπαλλήλους της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των ΗΠΑ

Έλαβε το διδακτορικό του στη μηχανολογία από το Πολυτεχνικό Ινστιτούτο της Βιρτζίνια και το Κρατικό Πανεπιστήμιο, Blacksburg, Virginia. Το πτυχίο του είναι στη μηχανολογία από το Πανεπιστήμιο Yonsei της Κορέας και το μεταπτυχιακό του στη μηχανολογία από το California State University, Long Beach.

Απόφοιτος του Senior Executive Fellowship Programme στο Kennedy School of Government στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ , έχει συντάξει και συν-συγγραφεί περισσότερα από 20 τεχνικά και περιοδικά. Είναι συνεργάτης του Αμερικανικού Ινστιτούτου Αεροναυτικής και Αστροναυτικής και συνεργάτης της Βασιλικής Αεροναυτικής Εταιρείας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Χωρίς εμπόδια από κανονισμούς, μια σειρά από προγραμματιστές, αυτοκινητοβιομηχανίες και νεοσύστατες επιχειρήσεις επιδιώκουν να αλλάξουν τη βιομηχανία μεταφορών με ιπτάμενα αυτοκίνητα και αεροσκάφη. Οι αναλυτές της Morgan Stanley, στις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις τους, προβλέπουν ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια βιομηχανία 2,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2040 – και ακόμη και η πιο απαισιόδοξή τους άποψη συνδέει την αξία με 615 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Hyundai παρουσίασε την ιδέα του ιπτάμενου αυτοκινήτου, που αναπτύχθηκε με την Uber Technologies στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας στις αρχές του έτους. Η εταιρεία βλέπει πιλότους από παρόχους υπηρεσιών, όπως η Uber να πετάει αρχικά τα οχήματα, γύρω στο 2035.

Κατά τα επόμενα χρόνια, η βιομηχανία και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να αντιμετωπίσουν ερωτήματα όπως το είδος της πιλοτικής άδειας και πώς να εξαλειφθεί ή να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα ατυχημάτων. Απαιτούνται νέοι κανόνες και υποδομές για να διασφαλιστεί ότι τα οχήματα δεν παρεμβαίνουν στην κυκλοφορία αεροπλάνων και ελικοπτέρων.

Ο Σιν είπε ότι ορισμένα ιπτάμενα αυτοκίνητα ενδέχεται να κάνουν ντεμπούτο ήδη από το 2023, αλλά η Hyundai στοχεύει το 2028, όταν έχει κατασκευαστεί περισσότερη υποδομή και η ευαισθητοποίηση του κοινού είναι υψηλότερη. Για να προσελκύσει πρώιμους πελάτες, η Hyundai προσπαθεί να μειώσει το κόστος και το επίπεδο θορύβου των οχημάτων, διατηρώντας παράλληλα την ασφάλεια ως βασικό επίκεντρο, είπε.

Εκτός από τους μεταφορείς ανθρώπων, η Hyundai εργάζεται σε μια παραλλαγή που προορίζεται για τη μεταφορά εμπορευμάτων, με χωρητικότητα έως και 660 κιλά. Η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει πού θα κατασκευάσει ή θα εισαγάγει πρώτα τα εναέρια οχήματά της.

Η Airbus SE, η Boeing και οι νεοσύστατες εταιρείες όπως η Lilium είναι μεταξύ των ενδιαφερόμενων.

Η Vahana, το αυτοκινούμενο αεροπορικό ταξί που αναπτύχθηκε από την A3, το τεχνολογικό κέντρο της Airbus, το κέντρο της Silicon Valley, ολοκλήρωσε την πρώτη δοκιμαστική πτήση το 2018 και το πρωτότυπο της Boeing έκανε την πρώτη του πτήση τον Ιανουάριο του περασμένου έτους.

Η XPeng, μια κινεζική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τον περασμένο μήνα παρουσίασε ένα πρωτότυπο που μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα και να ανυψωθεί έως και 25 μέτρα.

Η Hyundai επωφελείται από το ότι διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και μονάδες που μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες και να βοηθήσουν στην κατασκευή υποδομών για ένα οικοσύστημα εναέριων οχημάτων. Οι επιχειρήσεις του ομίλου περιλαμβάνουν την αυτοκινητοβιομηχανία, τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, την κατασκευή και την εφοδιαστική αλυσίδα.

«Έχοντας όλους αυτούς τους πόρους διαθέσιμους θα μας βοηθήσει να ανοίξουμε αγορές», είπε ο Σιν. “Είμαστε διαφορετικοί από άλλους προγραμματιστές που εξετάζουν μόνο μία πτυχή της επιχείρησης.”

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης πλεονέκτημα έναντι των προγραμματιστών λόγω της τεχνογνωσίας μαζικής παραγωγής τους. Συνήθως, η Airbus και η Boeing παρέχουν λιγότερα από 1.000 αεροσκάφη το χρόνο, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να παράγουν εκατομμύρια. Η παραγωγή εναέριων οχημάτων είναι πιθανό να είναι εκατοντάδες χιλιάδες, είπε.

“Δεν θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι στην αγορά”, είπε ο Σιν. “Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι με το σωστό προϊόν.”

Πηγή: in2life.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten + six =