αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτά είναι τα πολυτιμότερα brands του πλανήτη για το 2023

Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands του πλανήτη για το 2023

Η Amazon είναι το πολυτιμότερο brand του πλανήτη για το 2023, σύμφωνα με σχετική ανάλυση της Brand Finance. Παρότι η αξία της διολίσθησε κατά 15% φέτος από τα 350,3 δισ. δολάρια στα 299,3 δισ. δολάρια. Σε σχέση με πέρυσι μάλιστα, η αξιολόγηση Amazon από τους πελάτες της έπεσε στο ΑΑΑ από το ΑΑΑ+, καθώς τα κριτήρια που θέτουν πια είναι αυστηρότερα μετά την πανδημία.

Δεύτερο πολυτιμότερο brand για φέτος είναι η Apple, η οποία επίσης έχει απωλέσει το 16% της αξίας της από 335,1 δισ. δολάρια στα 297,5 δισ. δολάρια. Η διολίσθηση οφείλεται στην αναθεώρηση επί τα χείρω των προβλέψεών της για έσοδα λόγω της αναστάτωσης στις εφοδιαστικές αλυσίδες και της περιορισμένης αγοράς εργασίας, που προβλέπεται πως θα επιβαρύνουν την παραγωγή.

https://brandfinance.com/wp-content/uploads/2023/01/TOP-10-BV-Global-500-2023-Social-Media-Post-1-2048x1152.jpg

Ακολουθούν η Google, η Microsoft, η Walmart και η Samsung, οι οποίες παρέμειναν στις θέσεις 3 έως 6, όπως και πέρυσι, καταγράφοντας μικρές διακυμάνσεις στην αξία τους. Σύμφωνα με την ανάλυση της Brand Finance, τη δεκάδα συμπληρώνουν η ICBC, η Verizon, η Tesla και το TikTok.

Οι τελευταίες δύο εταιρείες όμως πραγματοποίησαν άλμα σε σχέση με πέρυσι. Ειδικότερα, η Tesla είδε άνοδο 19 θέσεων με την αξία της να ενισχύεται κατά 43,9% το 2022. To TikTok αναρριχήθηκε κατά 8 θέσεις, με άνοδο 11,4%.

https://brandfinance.com/wp-content/uploads/2023/01/Map_Global-500-2023-Social-Media-Post-2048x1152.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen + ten =