αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑπόφαση σταθμός στην Βρετανία: Οι πάροχοι θα αποζημιώνουν αυτόματα τους χρήστες, όταν το ίντερνετ δεν λειτουργεί

Απόφαση σταθμός στην Βρετανία: Οι πάροχοι θα αποζημιώνουν αυτόματα τους χρήστες, όταν το ίντερνετ δεν λειτουργεί

Πέντε πάροχοι ευρυζωνικών (υπηρεσιών) και σταθερής τηλεφωνίας στο Ηνωμένο Βασίλειο θα παρέχουν πλέον αυτόματα αποζημιώσεις σε πελάτες τους όταν οι συνδέσεις τους δεν λειτουργούν.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, από σήμερα Δευτέρα, οι πελάτες που βιώνουν καθυστερήσεις σε επισκευές, εγκαταστάσεις ή χαμένα ραντεβού με τεχνικούς, θα αποζημιώνονται χωρίς να χρειάζεται να το ζητήσουν.

Οι εταιρείες είναι οι ΒΤ, Sky, TalkTalk, Virgin Media και Zen Internet: Οι πέντε αυτές εταιρείες έχουν ενταχθεί στο σχέδιο της Ofcom, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό. Επίσης, έχουν δεσμευτεί και οι Hyperoptic, Vodafone, EE και Plusnet.

Σύμφωνα με τον ελεγκτικό φορέα Ofcom, υπάρχουν ετησίως 7,2 εκατομμύρια περιπτώσεις όπου οι πελάτες ευρυζωνικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας βιώνουν τέτοια προβλήματα. Προηγουμένως, μόλις ένας στους επτά πελάτες λάμβανε αποζημίωση από τις εταιρείες για τέτοια θέματα.

Η Ofcom άρχισε να ασχολείται με το θέμα της επιβολής κανονισμών για αποζημιώσεις το 2017. Ωστόσο, κάποιοι πάροχοι προσέγγισαν τον φορέα ανεξάρτητα και προσφέρθηκαν να πληρώνουν αποζημιώσεις σε πελάτες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Ofcom να αποκαλύψει λεπτομέρειες για τον κώδικα εθελουσίας αυτόματης καταβολής αποζημιώσεων τον Νοέμβριο του 2017.

«Νομίζουμε ότι είναι απαράδεκτο οι άνθρωποι να πρέπει να περιμένουν για μια νέα γραμμή ή για διόρθωση προβλημάτων» είπε η Σάρον Γουάιτ, διευθύνουσα σύμβουλος της Ofcom, προσθέτοντας πως οι νέοι κανόνες θα αποτελέσουν και κίνητρο για αποφυγή προβλημάτων εξαρχής.

Οι TalkTalk, Sky, Zen Internet και ΒΤ χρησιμοποιούν το δίκτυο Openreach της ΒΤ για παροχή υπηρεσιών. Τον Δεκέμβριο υπήρξε συμφωνία με την Openreach πως, σε περιπτώσεις καθυστερήσεων, θα καταβάλλονται αποζημιώσεις στους πελάτες.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, εάν τεχνικός δεν καταφθάνει εντός χρονοδιαγράμματος, ή ματαιώνει εντός 24 ωρών, θα υπάρχει αποζημίωση 25 λιρών. Εάν μια υπηρεσία σταματά να λειτουργεί και δεν διορθώνεται μέσα σε δύο εργάσιμες ημέρες, οι πελάτες θα δικαιούνται 8 λίρες την ημέρα. Ακόμη, θα προσφέρονται 5 λίρες την ημέρα για νέες υπηρεσίες που δεν αρχίζουν να λειτουργούν εγκαίρως.

Πηγή: Huffington Post Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + thirteen =