αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Απόλυτη δικαίωση για την τροπολογία»: Τι υποστηρίζει ο Θ. Λυμπερόπουλος, για τα νέα δεδομένα στα ταξί

«Απόλυτη δικαίωση για την τροπολογία»: Τι υποστηρίζει ο Θ. Λυμπερόπουλος, για τα νέα δεδομένα στα ταξί

Νέα συζήτηση έχει ανοίξει στο πεδίο των ταξί, με αφορμή την νέα τροπολογία που φέρνει αλλαγές στο τρόπο που θα γίνονται οι ηλεκτρονικές πληρωμές στα ταξί που συνεργάζονται με πλατφόρμες τύπου Beat ή Uber. Από σήμερα το πρωί γράφαμε για την άποψη που εξέφρασε ο CEO της Beat, Νίκος Δρανδάκης, ο οποίος λέει ότι ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι στην λειτουργία της εταιρίας του και στην συνεργασία που υπάρχει με τους επαγγελματίες οδηγούς. Χαρακτήρισε μάλιστα fake news την ερμηνεία του Θύμιου Λυμπερόπουλου, σχετικά με την τροπολογία.

Τι ακριβώς λέει όμως η άλλη πλευρά; Ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων) Θύμιος Λυμπερόπουλος βρέθηκε σε εκπομπή της ΕΡΤ πριν λίγες ημέρες και παρέθεσε αναλυτικά την άποψη του.

Όπως τόνισε ο ίδιος, πρόκειται για απόλυτη δικαίωση μίας πολιτικής απέναντι στις πολυεθνικές και απέναντι σε όποια κοινωνική ομάδα εναντιώνεται κατά της φυγής χρήματος στο εξωτερικό. «Ποιοι στήριξαν αυτήν την νεοφιλελεύθερη πολιτική; Ήταν τα κόμματα της αντιπολίτευσης με διαγγέλματα, με αγωγές εις βάρους μου γιατί διεκδικούσα το αυτονόητο ειδικά μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που έβαλε τάξη» υπογράμμισε.

Ο Θ. Λυμπερόπουλος ανέφερε ότι δεν μπορεί μία εφαρμογή να εισπράττει ως τρίτος, να πηγαίνει τα λεφτά στο εξωτερικό και να φέρνει τα υπόλοιπα στον ταξιτζή αφού κρατάει την προμήθειά του. «Δεν μπορεί να μεταχειρίζεται ως γαλέρα επαγγελματίες με προσωπικά δεδομένα που ουδείς ελέγχει. Δεν μπορεί να μην υπάρχει κράτος που να ελέγχει έσοδα και έξοδα οποιαδήποτε πολυεθνικής η οποία επικαλείται ότι είναι καινοτομία».

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ εξήγησε ότι ο κλάδος ζήτησε να βάλει POS ο οδηγός ταξί που δουλεύει την εφαρμογή ώστε να εισπράττει και να δίνει την προμήθεια που έχει συμφωνήσει σε τραπεζικό λογαριασμό στη χώρα μας. Όπως είπε, με αυτόν τον τρόπο κόβει τιμολόγιο στον ταξιτζή για να είναι φορολογικά εντάξει, καθώς τώρα είναι στον αέρα. «Δεν υπάρχει μόνο η φυγή πλούτου στο εξωτερικό. Σε περίπτωση που γίνει έλεγχος στον οδηγό και δεν υπάρχουν αποδείξεις, θα χάσει το αυτοκίνητό του» υπογράμμισε ο Θ. Λυμπερόπουλος και συμπλήρωσε:

«Δεχτήκαμε πολιτική επίθεση επειδή πιθανόν υπάρχουν κάποια συμφέροντα από πίσω».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − 9 =