αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑπορρίφθηκες για μία θέση εργασίας; Τι πρέπει να κάνεις μετά

Απορρίφθηκες για μία θέση εργασίας; Τι πρέπει να κάνεις μετά

Η αναζήτηση εργασίας είναι μία δύσκολη διαδικασία. Και πιθανότατα θα ακούσεις αρκετά «όχι» στη διάρκεια της. Συμβαίνει σε όλους μας.

Το να σε απορρίπτουν για μία θέση που πραγματικά θέλεις, δεν είναι ποτέ διασκεδαστικό και σίγουρα μπορεί να ρίξει την αυτοπεποίθησή σου.

Αλλά αν θες να φτάσεις σε μία θέση εργασίας, πρέπει να επιμείνεις, παρά τις απορρίψεις. Αυτό ισχύει άλλωστε στη ζωή μας γενικότερα. Για να φτάσεις σε μία μεγάλη επιτυχία, πρέπει να περάσεις μέσα από αποτυχίες και εμπόδια.

Το The Muse παραθέτει 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις μετά από μία απόρριψη για μία θέση. Για να νιώσεις καλύτερα ψυχολογικά, και να επιστρέψεις ακόμα πιο δυναμικά στο ψάξιμο για δουλειά.

1# Δες τα θετικά. Ο εγκέφαλός μας είναι φτιαγμένος να δίνει περισσότερη προσοχή στα αρνητικά γεγονότα παρά στα θετικά. Αυτή η «προκατάληψη αρνητικότητας» είναι ακριβώς ο λόγος που εστιάζουμε σε ένα «όχι» δυσανάλογα και νιώθουμε τόσο απογοητευμένοι. Μπορείτε να εξουδετερώσετε αυτή τη φυσική κλίση, σκεπτόμενοι τις άλλες συνθήκες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην απόρριψη. Για παράδειγμα, ενώ μπορεί να πιστεύετε ότι σας απέρριψαν επειδή το βιογραφικό σας δεν ήταν αρκετά εντυπωσιακό, στην πραγματικότητα η εταιρεία θα μπορούσε να έχει κάνει μια εσωτερική πρόσληψη ή να διακόψει εντελώς τις προσλήψεις. Ακόμα κι αν ξέρετε ότι σας απέρριψαν επειδή δεν ήσασταν οι καλύτεροι για τον ρόλο, προσέξτε να μην υπεργενικεύσετε την κατάσταση – κατηγορώντας τον εαυτό σας ότι δεν είστε σε θέση να βρείτε ποτέ δουλειά. Αντίθετα, αλλάξτε την ιστορία που λέτε στον εαυτό σας σχετικά με την απόρριψη. Αρχίστε να το βλέπετε ως μια νέα ευκαιρία για να τα πάτε ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά.

2# Να θυμάσαι ότι είναι μέρος της διαδικασίας. Είναι δύσκολη στιγμή όταν απορρίπτεστε για μία θέση εργασίας για την οποία κάνετε αίτηση. Κανείς δεν νιώθει χαρά. Η αντιμετώπιση αυτού του γεγονότος και η αποδοχή της απόρριψης ως μέρος της διαδικασίας θα σας βοηθήσει να χτίσετε την ψυχική και συναισθηματική σας «πανοπλία».

3# Πες όχι στην υπερανάλυση. Τι θα μπορούσα να είχα πει διαφορετικά; Ήταν αρκετά δυνατή η χειραψία μου; Τι δεν πήγε καλά με το follow-up email μου; Μπορείτε να τρελαθείτε επαναλαμβάνοντας την σκηνή ξανά και ξανά στο μυαλό σας, αναλύοντας τους λόγους για τους οποίους λάβατε μια απόρριψη. Αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτό σας κρατά κολλημένους στο παρελθόν και σας αποσπά την προσοχή από το παρόν την στιγμή που χρειάζεται να συγκεντρωθείτε, να σηκωθείτε και να προχωρήσετε για να πιάσετε μια καλή δουλειά. Άσε πίσω το παρελθόν.

4# Σκέψου τι έχεις πετύχει στη δουλειά. Αν πιάνεις τον εαυτό σου να υποβαθμίζει συνεχώς τα επιτεύγματά σου και νιώθεις αποτυχημένος, δημιουργήστε μια λίστα με τις επαγγελματικές επιτυχίες σου. Καταγράψτε όλα τα επιτεύγματα και τις συνεισφορές σας και αναπτύξτε τρεις βασικές ιστορίες σχετικά με τις στιγμές που ξεπεράσατε ένα εμπόδιο στο παρελθόν. Μπορεί να μιλήσετε για το πότε αναλάβατε να ηγηθείτε ενός έργου, πώς ξεκινήσατε μια νέα επιχείρηση ή ακόμα και για τις δεξιότητες που χρησιμοποιήσατε για να επιλύσετε μια δύσκολη κατάσταση γραφείου. Αναγνωρίζοντας τα δυνατά σας σημεία και την ικανότητά σας να πετύχετε μπροστά σε ένα challenge, αυτή η απλή άσκηση μπορεί να σας ανεβάσει την ψυχολογία. Μπόνους: Είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο που πρέπει να έχετε όταν θα απαντάτε σε ερωτήσεις, στην επόμενη συνέντευξή σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 3 =