αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Απολύσεις και τρομοκρατία στα Lidl»: Τρομερές καταγγελίες από την πρόεδρο των εργαζομένων της γνωστής αλυσίδας

«Απολύσεις και τρομοκρατία στα Lidl»: Τρομερές καταγγελίες από την πρόεδρο των εργαζομένων της γνωστής αλυσίδας

«Στα lidl υπάρχει εντατικοποίηση και τρομοκρατία», τόνισε η πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του σούπερ μάρκετ Γεωργία Νέρη, ενώ παράλληλα ανέφερε ότι αυτά τα περιστατικά συμβαίνουν σε πολλές μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων, αναφερόμενη στις κινητοποιήσεις που έγιναν στα H&M εξαιτίας των παράνομων αλλαγών συμβάσεων και στα Μedia Μarkt.

«Όλοι οι εργαζόμενοι είναι δηλωμένοι να δουλεύουν 4ωρα, αλλά δουλεύουν όσες ώρες έχει ανάγκη το κάθε κατάστημα, ακόμα και μεταμεσονύχτια εργασία όταν θέλουν να κάνουν απογραφές και ανακαινίσεις», επισήμανε η κ. Νέρη, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».

Αναφορικά με τις απολύσεις, η ίδια υπογράμμισε ότι «υπάρχουν πολλές απολύσεις αλλά δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό καθώς οι εργαζόμενοι φοβούνται να μιλήσουν», ενώ επισήμανε ότι «οι εργαζόμενοι πολλές φορές εξαναγκάζονται να παραιτηθούν για να μην λάβουν αποζημίωση».

«Η εργοδοσία ισχυρίζεται ότι δεν κάνει απολύσεις αφού παίρνει κάθε δυνατό μέτρο για να εξαντλήσει σωματικά και ψυχολογικά τους συναδέλφους και να τους οδηγήσει σε παραίτηση», τονίζει.

Όπως είπε η κ. Νέρη, κάποιοι εργαζόμενοι δεν απαντάνε στην επίθεση που δέχονται στο βαθμό που θα έπρεπε, ωστόσο, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν μπροστά και προσπαθούν να δώσουν οργανωμένα κ συλλογικά μέσα από τα σωματεία τους απάντηση στην επίθεση που δέχονται.

Παράλληλα, η κ. Δήμου, υπογράμμισε ότι αυτό που συμβαίνει είναι ότι «προσλαμβάνουν “δοκιμαστικά” εργαζόμενους για ένα χρόνο, ενώ στη συνέχεια, με το πέρας της δοκιμαστικής περιόδου, τους απολύουν».  Όπως επισήμανε η ίδια, «είναι πολύ σπάνιο το φαινόμενο να κρατάνε άτομα πάνω από ένα χρόνο στην δουλειά, αφού τα αντικαθιστούν με φθηνότερο εργατικό δυναμικό».

«Η πολυεθνική LIDL συνεχίζει να εξαπολύει επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων στοχεύοντας στην γιγάντωση των κερδών της με το μικρότερο για αυτήν κόστος. Την ίδια περίοδο που προσπαθεί να αναβαθμίσει την εικόνα της με ανακαινίσεις καταστημάτων, προωθητικές καμπάνιες και διαφημίσεις που παρουσιάζουν τους εργαζόμενους τρισευτυχισμένους, οι εργαζόμενοι βιώνουν την πιο άγρια εκμετάλλευση», τονίζεται, ανάμεσα σε άλλα, στην σχετική ανακοίνωση του Σωματείου εργαζομένων.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 3 =