Πολλά emails. Πάρα πολλά emails. Είναι ίσως το πρώτο πράγμα που κάνουμε αρκετοί όταν ξυπνάμε, και το τελευταίο πράγμα πριν κοιμηθούμε. Ακόμα κι έτσι όμως, αρκετά ηλεκτρονικά μηνύματα μένουν αδιάβαστα, μέσα στο γενικότερο ιντερνετικό χάος. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των αμέτρητων emails, όπως έχουμε ξανά πει.
Το θέμα εδώ, είναι τι πρέπει να κάνεις εσύ, έτσι ώστε να αυξήσεις τις πιθανότητες σου για να διαβαστεί το email που έχεις στείλει κάπου. ‘Η μάλλον… τι δεν πρέπει να κάνεις, αν δεν θες να τα καταστρέψεις όλα. Παρακάτω θα δεις 5 φράσεις οποίες αποτελούν τα μεγάλα #not. Είναι, δηλαδή, φράσεις με τις οποίες δεν πρέπει να ξεκινάς τα emails σου, αν δεν θέλεις να «πετιούνται» πριν καν τελειώσει η ανάγνωση τους.
1# Κάνω απλά ένα follow up για…
2# Να παρουσιάσω καταρχήν τον εαυτό μου και αυτό που κάνω…
3# Ξέρω ότι θα είσαι απασχολημένος… (αυτό συνεχίζεται συνήθως με ένα «αλλά»)
4# Θέλω να ζητήσω μια χάρη…
5# Στην περίπτωση που σου διέφυγε…