αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν κάνεις αυτά τα 3 πράγματα μέσα σε μια συζήτηση, διώχνεις τους άλλους μακριά χωρίς να το καταλάβεις

Αν κάνεις αυτά τα 3 πράγματα μέσα σε μια συζήτηση, διώχνεις τους άλλους μακριά χωρίς να το καταλάβεις

Ας το παραδεχτούμε, όλοι γνωρίζουμε ενοχλητικούς ανθρώπους- και κανείς από εμάς δεν θέλει να γίνει ένας τέτοιος! Μήπως όμως κάνεις κάποια λάθη χωρίς να το καταλαβαίνεις;

Η αυτο-ανάλυση μπορεί να είναι σκληρή, αλλά είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να εντοπίσουμε συνήθειες και συμπεριφορές που μπορεί να έχουμε και φθείρουν τις σχέσεις μας. Το να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς με τον εαυτό σας είναι το πρώτο βήμα για να εντοπίσετε τυχόν επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές που θα θέλατε να αλλάξετε.

Όλοι θέλουμε να είμαστε εξαιρετικοί φίλοι και εξαιρετικοί συνεργάτες. Ας δούμε τις τρεις χειρότερες συνήθειες και συμπεριφορές των ενοχλητικών ανθρώπων. Αν έχεις κάποιες από αυτές, τώρα ξέρεις τι πρέπει να αλλάξεις.

1# Εγώ, εγώ, εγώ

Tο να κάνεις στρέφεις συζήτηση για τον εαυτό σου και να επιδεικνύεις «μανία», είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να έχουν οι άνθρωποι.

Το να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση και να συνεισφέρουμε, συχνά περιλαμβάνει τη συζήτηση των προσωπικών μας εμπειριών. Αλλά το να επισκιάζετε τα επιτεύγματα των άλλων ή να ακολουθείτε κάθε ιστορία που σας λένε… με μια «ίδια, αλλά καλύτερη» ιστορία, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να μειώσετε τους φίλους σας.

Συχνά αυτού του είδους η συμπεριφορά θεωρείται ναρκισσιστική- αλλά συνήθως δεν είναι αυτή η πρόθεση. Ιδιαίτερα για όσους από εμάς υποφέρουμε από άγχος, η εύρεση ενός κοινού θέματος ή εμπειρίας μας κάνει να θέλουμε να πηδήξουμε γρήγορα στη συζήτηση με τις δικές μας ιστορίες, να δημιουργήσουμε έναν δεσμό και να δείξουμε ότι έχουμε κάτι ενδιαφέρον να μοιραστούμε.

Εάν αισθάνεστε εξοικείωση με αυτή τη συμπεριφορά, δοκιμάστε να μετράτε από μέσα σας σε μια συνομιλία. Είναι επίσης καλή ιδέα να πάρετε 2-3 βαθιές αναπνοές πριν μιλήσετε. Αυτό μπορεί να σας δώσει τον χρόνο να σκεφτείτε εάν θα διακόπτατε και θα αγνοούσατε την ιστορία κάποιου άλλου, πριν μιλήσετε. Περιμένετε μέχρι το άτομο που μιλάει να ολοκληρώσει την ομιλία του. Όταν η συζήτηση φτάσει σε μια φυσική παύση, τότε είναι η τέλεια στιγμή για να συμμετάσχετε.

Να θυμάστε ότι η ακρόαση είναι τόσο πολύτιμη όσο και ο διαμοιρασμός πληροφοριών. Δεν είναι απαραίτητο να επισημάνετε κάθε επίτευγμα που έχετε κάνει.

2. Συγγνώμη, μπορείς να μου το ξανά πεις; Το μυαλό μου ήταν αλλού…

Υπάρχουν λίγα πράγματα πιο ενοχλητικά από το να μιλάτε ή να συζητάτε προσωπικές σας καταστάσεις, και στο τέλος να διαπιστώσετε ότι το κοινό σας δεν άκουγε ποτέ. Με την επιδημία των smartphone και τη συνεχή ψηφιακή συνδεσιμότητα, είναι όλο και πιο συχνό.

Οι προσωπικές σχέσεις είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας τόσο την ψυχική όσο και την σωματική, με πάρα πολλούς τρόπους. Το να μπορούμε να εκμυστηρευόμαστε τις ανησυχίες μας, να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας και να συζητάμε δύσκολες προκλήσεις είναι όλοι τρόποι για να δημιουργήσουμε ένα κοινωνικό περιβάλλον. Ένα είδος περιβάλλοντος που σας κάνει να νιώθετε ασφάλεια, αυτοπεποίθηση και μπορεί να ανακουφίσει το άγχος. Η παροιμία ότι «ένα κοινό πρόβλημα είναι ένα πρόβλημα που έχει μειωθεί στο μισό» ισχύει!

Για να βεβαιωθείτε ότι δεν είστε αυτό το ενοχλητικό άτομο, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε συνειδητά πότε συναντάτε άλλα άτομα, παρακολουθείτε μια κοινωνική κατάσταση ή κάνετε μια συζήτηση. Όταν ασχολείστε πραγματικά με τη συνομιλία, δεν πρέπει να ελέγχετε συνεχώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να απαντάτε σε email στο τηλέφωνό σας!

3. Αρνητικότητα – για τα πάντα

Η τρίτη πιο κοινή ενοχλητική συνήθεια είναι όταν οι άνθρωποι είναι αρνητικοί όλη την ώρα. Αυτό περιλαμβάνει το παράπονο, τη γκρίνια, τη σύγκριση, την απαξίωση των πάντων και οποιουδήποτε βρεθεί στο δρόμο σας. Η ζωή μπορεί να είναι δύσκολη για όλους κατά καιρούς. Αλλά το να μετατρέπετε κάθε κατάσταση… σε πρόβλημα και να μην έχετε καμία θετική συνεισφορά, μπορεί να είναι εξουθενωτικό αλλά και εξαιρετικά ενοχλητικό για τα άτομα με τα οποία μιλάτε.

Μετά από μια κουραστική μέρα, ή κατά τη διάρκεια μιας μεταβατικής περιόδου, μπορεί να φαίνεται δύσκολο να «παρουσιάσεις μια θετική πτυχή», να είσαι θετικός και χαρούμενος όλη την ώρα. Ωστόσο, οι καλοί φίλοι δεν θα το περιμένουν ποτέ αυτό. Είναι ζωτικής σημασίας να είστε σε θέση να έχετε ενσυναίσθηση χωρίς να συνδέετε τα πάντα με τη δική σας κατάσταση και να αντανακλάτε τα προσωπικά σας συναισθήματα στους άλλους.

Θυμήσου και το άρθρο: Πέντε ψυχολογικά τρικ που χρησιμοποιούν οι αισιόδοξοι άνθρωποι για να παραμένουν θετικοί. Ακόμα και στα δύσκολα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − two =