06/02/25

Αν θες πάντα να κάνεις καλή πρώτη εντύπωση, πρέπει να αποφύγεις 100% αυτά τα 4 λάθη

Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζουμε για κάποιον, παίζει τον ρόλο της. Φυσικά ισχύει και το αντίστροφο: Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζουν οι άλλοι για εσένα, είναι επίσης σημαντική. Η γλώσσα του σώματός μας, ο τόνος και η ικανότητά μας να ακούμε, επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άλλοι αναπτύσσουν τις αρχικές τους σκέψεις για εμάς.

Εδώ είναι λοιπον 4 πράγματα που αποφεύγουν 100% οι άνθρωποι που κάνουν καλές πρώτες εντυπώσεις, ακόμη και όταν είναι νευρικοί. Όπως τα διαβάσαμε στο αμερικανικό CNBC.

1. Δεν εστιάζουν μόνο στον εαυτό τους. Ποτέ.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να βιαζόμαστε να μιλήσουμε για τον εαυτό μας. Αυτό είναι κατανοητό: Θέλουμε να εντυπωσιάσουμε το άλλο άτομο, επομένως μιλάμε για τα επιτεύγματα, τα ενδιαφέροντα και τις εμπειρίες μας. Αυτό όμως μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Αυτοί που είναι καλοί στην επικοινωνία, από την άλλη, ακούνε τι λέει ο συνομιλητής τους και δείχνουν ενδιαφέρον για αυτόν.

2. Προσοχή στο… χιούμορ

Μέχρι να γνωρίσετε πραγματικά κάποιον, είναι αδύνατο να προβλέψετε εάν το αστείο σας θα φέρει γέλιο ή απλά θα απογοητευτεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθείτε να είστε αστείοι. Το χιούμορ μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να μειώσετε την ένταση ή να απαλλαγείτε από την αμηχανία. Το κλειδί είναι να χρησιμοποιείτε θετικό χιούμορ, όχι αρνητικό. Προσπαθήστε να κάνετε χαλαρά και ευγενικά αστεία, τα οποία δεν εστιάζουν στον συνομιλητή σας. Και φυσικά μην ταπεινώνεις ή προσβάλεις τον άλλο.

3. Ποτέ δεν πάνε για networking χωρίς να κάνουν προετοιμασία

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν γνωρίζετε ότι πρόκειται να συναντηθείτε με ένα σημαντικό πρόσωπο, όπως ένα υψηλόβαθμο στέλεχος ή νέο εργοδότη. Εάν πρόκειται να πάτε σε ένα event όπου μπορείτε να δείτε τη λίστα συμμετεχόντων εκ των προτέρων, εντοπίστε μια χούφτα άτομα που θέλετε να συναντήσετε. Προετοιμαστείτε να προχωρήσετε πέρα ​​από το small talk και να εξατομικεύσετε τις αλληλεπιδράσεις. Στη συνέχεια, σκεφτείτε ερωτήσεις που είναι εστιασμένες στην εμπειρία τους ή κάτι που σας συνδέει ήδη, και βαδίστε με βάση αυτό. Ίσως έχετε μια συγκεκριμένη ερώτηση σχετικά με τον τομέα εξειδίκευσής τους, για παράδειγμα, ή είστε θαυμαστές ενός βιβλίου που έγραψαν.

4. Ποτέ δεν περιμένουν το χειρότερο

Στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, είναι εύκολο να παραβλέψεις τα πιθανά θετικά σημεία και αντ’ αυτού να έχεις εμμονή… με όλα τα πράγματα που μπορεί να πάνε στραβά. Το να συναντάς ανθρώπους για πρώτη φορά μπορεί να είναι λίγο άβολο και μπορεί να κάνεις λάθη. Μην περιμένετε την τέλεια απόδοση. Έτσι είναι λιγότερο πιθανό να αγχωθείτε ή να… χάσετε τα λόγια σας. Διατηρήστε μια ρεαλιστική προοπτική και σκεφτείτε θετικά. Εάν το διασκεδάζετε, οι άλλοι θα είναι πιο πιθανό να πάρουν την ενέργειά σας και να νιώσουν τον ενθουσιασμό σας.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

four − 3 =