αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θες οι άλλοι να σε υπολογίζουν, κόψε αυτές τις 4 κακές συνήθειες

Αν θες οι άλλοι να σε υπολογίζουν, κόψε αυτές τις 4 κακές συνήθειες

Είτε στις προσωπικές σας σχέσεις είτε στην επαγγελματική σας ζωή, ο τρόπος που παρουσιάζετε τον εαυτό σας μπορεί είτε να σας κάνει να κερδίσετε τον σεβασμό είτε να υπονομεύσει την αξιοπιστία σας.

Αν θέλετε οι άνθρωποι να σας παίρνουν στα σοβαρά στη ζωή, πρέπει να ξέρετε ότι οι πράξεις και οι συμπεριφορές σας μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια.

Δυστυχώς, ορισμένες συμπεριφορές μπορεί να σαμποτάρουν σιωπηλά το πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι, καθιστώντας πιο δύσκολο για αυτούς να σας πάρουν στα σοβαρά. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε καν, αλλά αυτές οι συνήθειες μπορούν να στείλουν λάθος μήνυμα.

1) Συνεχής αναζήτηση αποδοχής

Στον κόσμο της προσωπικής ανάπτυξης και επιτυχίας, υπάρχει μια συμπεριφορά που ξεχωρίζει ως σημαντικό εμπόδιο – η διαρκής αναζήτηση επικύρωσης.

Είναι μια φυσική ανθρώπινη τάση να αναζητάς αποδοχή. Θέλουμε να γίνουμε αρεστοί και αποδεκτοί. Αλλά όταν αυτό υπερβαίνει τα όρια, μπορεί να σας ζωγραφίσει ως κάποιον που δεν έχει αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση.

Σκεφτείτε το. Αν πάντα αναζητάτε τους άλλους για να επικυρώσουν κάθε σας κίνηση, πώς μπορούν να σας πάρουν στα σοβαρά; Σηματοδοτεί ότι δεν εμπιστεύεστε τη δική σας κρίση και χρειάζεστε πάντα επιβεβαίωση.


2) Αναβλητικότητα

Πολλοί το έχουμε. Πάντα αναβάλλουμε τα πράγματα μέχρι την τελευταία στιγμή. Δεν είσαι τεμπέλης, αλλά είχα αυτή την ριζωμένη συνήθεια να αναβάλλεις εργασίες. Το αποτέλεσμα; Πάντα τρέχεις να τηρήσεις προθεσμίες, χωρίς να αφήνεις περιθώρια για αναθεώρηση ή βελτίωση.

Ξεκίνα να σχεδιάζεις τις εργασίες σου, να βάζεις ρεαλιστικές προθεσμίες και να τις τηρείς. Δεν είναι εύκολο να αλλάξεις μια συμπεριφορά τόσο βαθιά ριζωμένη, αλλά αν δουλέψεις θα δεις αποτελέσματα.

Δείτε ακόμα: Τέσσερα γρήγορα τρικ για να «σκοτώσεις» την αναβλητικότητα

3) Δεν… απαντάς

Στην ψηφιακή εποχή, η επικοινωνία έχει γίνει πιο γρήγορη και ευκολότερη από ποτέ. Ωστόσο, ένας ανησυχητικός αριθμός ανθρώπων έχουν υιοθετήσει μια συμπεριφορά που μπορεί να υπονομεύσει την αξιοπιστία τους – το να μην ανταποκρίνονται.

Είτε λαμβάνετε email, μηνύματα κειμένου, είτε κλήσεις, η ανταπόκριση είναι το κλειδί για τη διατήρηση επαγγελματικών και προσωπικών σχέσεων.

Μια μελέτη από την Toister Performance Solutions διαπίστωσε ότι ένας μέσος άνθρωπος χρειάζεται περίπου 6 ώρες για να απαντήσει σε ένα email. Αυτός είναι πολύς χρόνος σε έναν κόσμο με γρήγορο ρυθμό όπου οι πληροφορίες ρέουν γρήγορα.

4) Αρνητικότητα

Έχετε συναντήσει ποτέ κάποιον που βλέπει πάντα το ποτήρι μισοάδειο; Είναι δύσκολο να παίρνεις στα σοβαρά τέτοιους ανθρώπους, σωστά; Η συνεχής αρνητικότητα είναι μια συμπεριφορά που μπορεί γρήγορα να διαβρώσει την αξιοπιστία σας.

Το να είστε συνεχώς αρνητικοί μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε σαν κάποιος που δεν έχει αισιοδοξία και ανθεκτικότητα. Μπορεί να δημιουργήσει την αντίληψη ότι δεν είστε σε θέση να χειριστείτε προκλήσεις ή να βρείτε λύσεις- και αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό κάποιου που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.

Προσπαθήστε να καλλιεργήσετε μια θετική οπτική. Αυτό δεν σημαίνει να αγνοείτε τα προβλήματα ή να προσποιείστε ότι όλα είναι τέλεια. Σημαίνει ότι αναγνωρίζετε τις προκλήσεις, αλλά να παραμένετε επικεντρωμένοι στην εύρεση λύσεων αντί να μένετε στα προβλήματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − 8 =