αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Αν θες να βρεις την επόμενη μεγάλη δουλειά, το βιογραφικό σου πρέπει να έχει 4 πράγματα»: Εξηγεί μία director της Google

«Αν θες να βρεις την επόμενη μεγάλη δουλειά, το βιογραφικό σου πρέπει να έχει 4 πράγματα»: Εξηγεί μία director της Google

Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων βιογραφικών. Ειδικά όταν ανοίγει μια καλή θέση σε μία δημοφιλή εταιρία, είναι πιθανό να καταφθάσουν αμέτρητα βιογραφικά. Αλλά πως μπορείς να ξεχωρίσεις από τη μάζα και να φτάσεις στην θέση που τόσο θες;

Η Google λαμβάνει περίπου 3 εκατ. βιογραφικά κάθε χρόνο. «Στην Google, εξακολουθούμε να βασιζόμαστε στους ανθρώπους για τις προσλήψεις — είναι το πιο σημαντικό πράγμα που κάνουμε», λέει η director of talent της Google, Kyle Ewing. «Εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους να βλέπουν τα βιογραφικά ψάχνοντας για δεξιότητες και ικανότητες. Για τον υποψήφιο, το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να σκεφτεί είναι πώς αυτό το κομμάτι χαρτί μπορεί να αντικατοπτρίζει σωστά όλες τις πτυχές του».

Σύμφωνα με την ίδια, αν θες να κάνεις το βιογραφικό σου να ξεχωρίζει και να βρεις μια θέση σε μία μεγάλη εταιρία, πρέπει να συμπεριλάβεις 4 πράγματα:

Η εμπειρία σου

Δείτε το βιογραφικό σας ως μια ευκαιρία να γιορτάσετε τα επιτεύγματά σας. «Ενθαρρύνουμε τους υποψηφίους να σκέφτονται όχι μόνο το που εργάζονταν ή πήγαν στο σχολείο, αλλά να μεταφέρουν την εμπειρία που κέρδισαν και τα μαθήματα που έμαθαν», λέει η Ewing. Εάν είστε πρόσφατος απόφοιτος, συμπεριλάβετε εμπειρίες όπως ακαδημαϊκή έρευνα, εμπειρία διδασκαλίας, και πρόσφατες εργασίες σε ομάδες μαθητών ή στην τάξη. Αν έχεις μια εθελοντική δραστηριότητα, αν έχεις ένα δικό σου project ή ένα παράλληλο project, μπορείς επίσης να τα συμπεριλάβεις. Στην Google θέλουν ανθρώπους που έχουν δραστηριότητες και πέρα από το 9-5 ωράριο της δουλειάς. Και όλες αυτές τις εμπειρίες να τις φέρουν στην εταιρία.

Τα αποτελέσματα σου και ο αντίκτυπος

Εκτός από αυτά που μάθατε, σκεφτείτε τον αντίκτυπο που είχατε σε προηγούμενους ρόλους και projects. Οι άνθρωποι συχνά διδάσκονται να χρησιμοποιούν δεδομένα σε ένα βιογραφικό, αλλά πρέπει αυτά να συνδέονται με τον αντίκτυπο, λέει η Ewing. Εάν υποβάλλετε αίτηση για έναν business ρόλο — account management, για παράδειγμα — μεταφέρετε την εμπειρία σας παραθέτοντας τι καταφέρατε, πώς μετρήθηκε και πώς έγινε. Για παράδειγμα, “Αύξησα τα έσοδα από 15 small business πελάτες κατά 10% σε 3μηνη βάση, χαρτογραφώντας νέες δυνατότητες λογισμικού ως λύσεις στους επιχειρηματικούς τους στόχους”.

Λέξεις-κλειδιά

Καθώς παραθέτετε την εμπειρία και τα αποτελέσματά σας, δείτε κάτι ακόμα: Τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στην αγγελία για την οποία στέλνεις το βιογραφικό σου. «Δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά, καθώς είναι συχνά αυτό που αναζητούν οι υπεύθυνοι προσλήψεων στα βιογραφικά για να καλύψουν συγκεκριμένους ρόλους», λέει η Ewing.

Τι μπορείς να φέρεις στον Οργανισμό

Η Ewing λέει ότι θέλει ο υποψήφιος να εξηγήσει τι φέρνει στον Οργανισμό, όχι μόνο τι τον κάνει κατάλληλο για το Χ ρόλο. «Δεδομένου ότι το βιογραφικό σας είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που δημιουργείτε στους υπεύθυνους προσλήψεων, ανάλογα με τον ρόλο και την εμπειρία σας, σκεφτείτε να προσθέσετε μια σύντομη ενότητα περίληψης στην κορυφή», λέει και συμπληρώνει: «Εστιάστε στη σχετική εργασιακή εμπειρία και σε όσα μπορείτε να φέρετε στον Οργανισμό». Μπορείτε επίσης να προσθέσετε αξία παρέχοντας ποιοτικά και ποσοτικά παραδείγματα προηγούμενης εμπειρίας, αντί για μια λίστα πρόσφατων θέσεων εργασίας. «Αναζητούμε πάντα άτομα που φέρνουν νέες προοπτικές και εμπειρίες ζωής για να μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε ισχυρότερες ομάδες, προϊόντα και υπηρεσίες» καταλήγει η Ewing.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέσσερα λάθη που θα οδηγήσουν το βιογραφικό σου στα spam (και θα μείνει αδιάβαστο)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + 10 =