αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν η απάντηση σου είναι «όχι» σε αυτές τις 4 ερωτήσεις, τότε τα leadership skills σου είναι χαμηλότερα από ότι νομίζεις

Αν η απάντηση σου είναι «όχι» σε αυτές τις 4 ερωτήσεις, τότε τα leadership skills σου είναι χαμηλότερα από ότι νομίζεις

Οι σπουδαίοι ηγέτες στις επιχειρήσεις, γνωρίζουν ότι η επιτυχία τους έρχεται μέσα από την επιτυχία των άλλων ανθρώπων που έχουν μαζί τους στο «ταξίδι». Η ομάδα κάνει την διαφορά. Και φροντίζουν να χτίσουν μια τέτοια κουλτούρα στις εταιρίες τους. Όλοι όσοι συμμετέχουν σε ένα εγχείρημα πρέπει να έχουν κίνητρο, και να υπάρχουν κοινοί στόχοι.

Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε πολλοί μεγάλοι ηγέτες: Ότι αυτό που παίζει ίσως τον σημαντικότερο ρόλο, είναι να υπάρχει ένας «μεγάλος σκοπός». Και είναι φυσικά δουλειά του leader να μεταδώσει αυτόν τον «μεγάλο σκοπό» στα μέλη της ομάδας τους.

Αλλά πως θα ξέρεις ότι είσαι στον σωστό δρόμο; Το αμερικανικό inc.com κάνει τα πράγματα λίγο πιο συγκεκριμένα. Παραθέτει 4 ερωτήσεις. Αν η απάντηση σου σε αυτές είναι «όχι», τότε τα leadership skiils σου είναι χαμηλότερα από ότι νομίζεις.

1# Έχεις τα επικοινωνιακά skills για να πετύχεις σε υψηλό επίπεδο; Το έχουμε ξανά πει. Ακόμα και αν έχεις την καλύτερη ιδέα του κόσμου, αυτή δεν έχει καμία αξία αν το «μήνυμα» σου δεν φτάσει στην άλλη πλευρά. Αν δεν έχεις καλά skills επικοινωνίας, μπορεί να επιρεάσεις αρνητικά το ηθικό των εργαζομένων σου και να δυσαρεστήσεις τους πελάτες σου. Η επικοινωνία είναι απαραίτητο κομμάτι για να φτάσεις στην επιτυχία.

2# Υπάρχει διαφάνεια; Ναι, θα υπάρξουν δύσκολες στιγμές και meetings με εντάσεις. Αλλά το σημαντικό σε όλα αυτά είναι να είσαι διαφανής. Εξήγησε με ειλικρίνεια τα δεδομένα προς τα μέλη της ομάδας σου, και χτίσε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

3# Ξέρεις τι κρατά τους εργαζομένους «συνδεδεμένους»; Οι έξυπνοι ηγέτες γνωρίζουν τι χρειάζεται για να κρατήσουν τους πιο ταλαντούχους υπαλλήλους τους ευχαριστημένους και αφοσιωμένους. Είναι σημαντικό οι καλοί εργαζόμενοι να επιβραβεύονται. Και φυσικά όλοι πρέπει να έχουν τα εργαλεία για να κάνουν την δουλειά τους όσο καλύτερα γίνεται.

4# Επηρεάζεις τους ανθρώπους σου ωθώντας τους προς την επιτυχία; Η ηγεσία δεν υπαγορεύει, διατάζει ή επιβάλλει. Ουσιαστικά πρέπει να είσαι στην υπηρεσία των εργαζομένους σου καταρχήν, και τον πελατών σου στην συνέχεια. Πρέπει να επηρεάζεις τους άλλους προς την θετική κατεύθυνση και να τους βοηθάς να πετύχουν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − thirteen =