Η δουλειά που χρειάζεται για να «τρέξει» μια startup, φτάνει αρκετές φορές… σε υπερβολικά επίπεδα. Ωστόσο, χρήματα για προσλήψεις δεν υπάρχουν. Ούτε φυσικά μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Ποια είναι η επιλογή εδώ; Να δώσεις δουλειά outsource. Να βρεις, δηλαδή, μερικούς εξωτερικούς συνεργάτες που είναι εξειδικευμένη σε κάποιο αντικείμενο, και να τους μισθώσεις για να εκπληρώσουν ένα συγκεκριμένο task.
Στο παρακάτω γράφημα, θα δεις ποια είναι τα ιδανικά πεδία που μπορεί να γίνει αυτό. Μπορείς, για παράδειγμα, να αναθέσεις outsource τα λογιστικά, το digital marketing ή το HR. Επίσης, παρακάτω θα δεις, ανάμεσα σε άλλα και τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι εξωτερικού συνεργάτες μπορούν να κάνουν την διαφορά σε μια startup. Αφού έτσι θα έχεις μικρότερο κόστος -σε σχέση με το να κάνεις προλήψεις-, θα βρεις εξειδικευμένους συνεργάτες για το κάθε task, ενώ θα μπορείς να συγκεντρωθείς καλύτερα στην ανάπτυξη της επιχείρησης σου.