22/01/25

Αν δεν θέλεις να ξανά πας απροετοίμαστος σε meeting, κάνε αυτές τις 3 ερωτήσεις

Τα meetings είναι σχεδόν καθημερινά πλέον σε πολλές εταιρίες. ‘Η έστω γίνονται ανά πολύ συχνά χρονικά διαστήματα. Εδώ υπάρχει μια υποχρέωση από την μεριά σου, αν θέλεις να είσαι απόλυτα σωστός: Πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος σε αυτές τις επαγγελματικές συναντήσεις. Κάτι που μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι πάντα.

Οι συναντήσεις είναι πολλές, τα ανοιχτά tasks επίσης πολλά, με αποτέλεσμα ίσως να μην γνωρίζεις καν εσύ ο ίδιος γιατί κλήθηκες σε μια συνάντηση. Αν όμως πας απροετοίμαστος, θα χάσεις πόντους. Θα φανεί ότι δεν παίρνεις στα σοβαρά τη δουλειά σου ή ότι δεν υπολογίσεις τους συναδέλφους σου. Το αμερικανικό The Muse, παραθέτει τις 3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις, για να πας απόλυτα προετοιμασμένος.

Ποιος είναι ο ρόλος μου;

Ίσως σου έχει τύχει: Μια πρόσκληση για meeting φτάνει στο inbox σου, αλλά εσύ δεν ξέρεις γιατί έχεις κληθεί σε αυτό. Υπάρχει μια απλή λύση εδώ. Ρώτα για ποιον λόγο έχεις κληθεί. Αν δεν θέλεις να ρωτήσεις τον διοργανωτή, ρώτα τον προϊστάμενο σου ή κάποιον συνάδελφο. Μπορεί η εταιρία να έκρινε ότι χρειάζεται να παραθέσεις την γνώμη σου, ακόμα κι αν η θεματολογία αφορά κυρίως κάποιο άλλο τμήμα.

Τι πρέπει να φέρω μαζί;

Μην είσαι από τους ανθρώπους που λένε «α θα επιστρέψω πάλι και θα φέρω και το Χ πράγμα». Ρώτα από πριν τι «εργαλεία» και στοιχεία πρέπει να έχεις μαζί σου στο meeting. Μπορεί να μη χρειάζεται να φέρεις και τίποτα. Αλλά σε κάθε περίπτωση είναι καλό να ξέρεις τα δεδομένα.

Τι θέλω να βγάλω από αυτό;

Σε πολλά meeting η συζήτηση… ξεφεύγει. Το αποτέλεσμα; Φεύγεις χωρίς να ρωτήσεις τα απαραίτητα. Και λίγο μετά θυμάσαι ότι «ήθελες να ρωτήσεις και εκείνο το πράγμα». Μαζί με τα «εφόδια» που πρέπει να φέρεις στο τραπέζι, σημείωσε και τις ερωτήσεις που θέλεις να κάνεις ή πληροφορίες που θέλεις να μοιραστείς με τους άλλους.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

twelve − one =