αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν δεις αυτά τα 5 «αθώα» σημάδια σε κάποιον, τότε προσπαθεί να σε χειραγωγήσει ψυχολογικά

Αν δεις αυτά τα 5 «αθώα» σημάδια σε κάποιον, τότε προσπαθεί να σε χειραγωγήσει ψυχολογικά

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τους χειριστικούς ανθρώπους. Και πολλοί από εμάς έχουμε τέτοια άτομα στον επαγγελματικό ή τον φιλικό κύκλο. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως δεν είναι εύκολο να εντοπίσεις ένα τέτοιο άτομο, έτσι ώστε να λάβεις τα μέτρα σου.

Η παρακάτω λίστα μπορεί να σε βοηθήσει. Είναι 5 σημάδια που δείχνουν οτι κάποιος προσπαθεί να σε χειραγωγήσει ψυχολογικά.

1. Χρησιμοποιούν την “υπερφόρτωση πληροφοριών” για να σας μπερδέψουν. Οι χειριστικοί άνθρωποι θα χρησιμοποιήσουν πολλές άσχετες πληροφορίες που συχνά δεν γνωρίζουν καλά για να σας μπερδέψουν και το κάνουν μόνο για δικό τους όφελος. Θα κάνουν ό,τι μπορούν για να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους μέσω των “ειδικών γνώσεων τους”, ελπίζοντας ότι θα μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση όπως θέλουν.

2. Ενταση. Μερικοί χειριστικοί άνθρωποι υψώνουν την φωνή τους σε μια προσπάθεια να ελέγξουν τον συνομιλητή τους. Αυτό το κάνουν, όταν θέλουν ο άλλος να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους- μια συνηθισμένη τακτική καταναγκασμού.

3. Προσπαθούν να σας κάνουν να νιώσετε ανασφαλείς με απρόσμενους τρόπους. Ένας ανασφαλής άνθρωπος είναι συχνά στόχος για τους χειριστικούς ανθρώπους, καθώς η ανασφάλειά τους εκλαμβάνεται ως σοβαρή αδυναμία. Θα χρησιμοποιήσουν διαφορετικές μεθόδους, όπως κακό χιούμορ ή σαρκαστικά σχόλια, για να σας κάνουν να νιώσετε ανασφαλείς. Συνήθως, θα κάνουν πλάκα με την εμφάνισή σας, τις συνθήκες εργασίας σας ή ακόμα και την προσωπική σας ζωή. Αν καταφέρετε να μην τους ορμίσετε, μπορείτε να ξεκαθαρίσετε ότι δεν ανέχεστε τέτοιου είδους σχόλια.

4. Θα παίξουν τον ρόλο του χαζού κατά καιρούς. Η επίδειξη άγνοιας είναι ένα από τα όπλα των χειριστικών ανθρώπων. Αυτή η τακτική είναι περισσότερο συνηθισμένη στον χώρο εργασίας. Μην φοβηθείτε να ξεσκεπάσετε την μπλόφα τους, αν είστε σίγουροι για την συμπεριφορά τους. Αρνηθείτε να αναλάβετε ευθύνες που δεν αποτελούν μέρος των δικών σας αρμοδιοτήτων.

5. Επιμένουν να ακούσουν πρώτα την ιστορία σας. Αυτή είναι η τακτική που χρησιμοποιούν και οι πωλητές. Θα προσπαθήσουν να αξιολογήσουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία σας και τα τελευταία θα χρησιμοποιηθούν για να επιλέξουν την μέθοδο χειραγώγησης. Ένας χειριστικός άνθρωπος θα το κάνει αυτό επανειλημμένα. Σε περίπτωση που υποψιάζεστε, ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο αρνηθείτε να συμμετάσχετε σε κάποια συζήτηση μέχρι να αποδείξουν το αντίθετο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × four =