αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑνακατεύεται η «τράπουλα» στα ελληνικά cafe- Δύο brands μπαίνουν δυναμικά στο πεδίο των σνακ

Ανακατεύεται η «τράπουλα» στα ελληνικά cafe- Δύο brands μπαίνουν δυναμικά στο πεδίο των σνακ

Δύο από τα πιο επιτυχημένα brand στον ελληνικό κλάδο εστίασης γεννήθηκαν και αναπτύχθηκαν μέσα στη δίνη της κρίσης που συγκλόνισε την οικονομία της χώρας την τελευταία δεκαετία. Παρά την πολύ δύσκολη συγκυρία, κατάφεραν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να πρωταγωνιστήσουν και να αποκτήσουν και διεθνή παρουσία μέσα σε αυτά τα χρόνια.

Ο λόγος για την Πατρινή Coffee Island και την Λαρισινή Mikel, εάν λάβουμε υπόψη την πόλη εκκίνησης και των δύο επιχειρηματικών εγχειρημάτων. Σε αυτά τα δέκα χρόνια, η μεν Coffee Island έχει φτάσει αισίως τα 380 καταστήματα, η δε Μikel τα 200 καταστήματα.

Πρωταγωνιστής σε όλη αυτή την πορεία για τις δύο αλυσίδες ήταν ο καφές και σε δεύτερο βαθμό τα ροφήματα ενώ “φτωχός συγγενής” στο συνολικό τζίρο ήταν τα σνακ, κάτι όμως που αρχίζει να αλλάζει ριζικά το τελευταίο διάστημα.

Mikel και Coffee Island μπαίνουν όλο και πιο δυναμικά στο χώρο του σνακ και του γρήγορου φαγητού απειλώντας δυνητικά κραταιές αλυσίδες όπως είναι ο Γρηγόρης και το Everest.

Τα Mikel στο νέο τους εγχείρημα διαθέτει το πλεονέκτημα της θυγατρικής εταιρείας “Τζόρτζια” που είναι η παραγωγική μονάδα του ομίλου, ενώ σημαντικό ατού αποτελεί και το μέγεθος των καταστημάτων όπου μπορούν να παραχθούν και να σερβιριστούν ζεστά σνακ. Εδώ και ένα περίπου χρόνο, στα μεγαλύτερα από τα καταστήματα που διαθέτει, έχει προσθέσει (πέρα από τα κρύα σάντουιτς, τα γλυκά, τις μπάρες δημητριακών και τα cookies) κλαμπ σάντουιτς, κρέπες και βάφλες. Προς την κατεύθυνση αυτή βοήθησε και το κομμάτι του delivery καθώς πλέον συνεργάζεται στην διανομή με εταιρείες όπως η e-food και η wolt. Τέλος έχει επεκτείνει την γκάμα και στον χώρο των οινοπνευματωδών καθώς ένας μεγάλος αριθμός καταστημάτων λειτουργεί έως τα μεσάνυχτα.

Τα Coffee Island έχουν αρχίσει και πειραματίζονται -σε κατάστημα στο Γαλάτσι- με χειροποίητες πίτες και φρέσκα σάντουιτς. Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Coffee Island σε αυτή της την επέκταση είναι το μικρό μέγεθος αρκετών καταστημάτων. Στα πλαίσια αυτά δεν αποκλείεται σε συνεργασία με τους franchisee που τα έχουν αναπτύξει να υπάρξουν μεταστεγάσεις σε μεγαλύτερους χώρους.

Πηγή: Economy365.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + fourteen =